podczas codziennego użytkowania karty
za szkody wyrządzone innym osobom podczas wykonywania czynności życia prywatnego
na podstawie standardowych dokumentów
dostosowany do potrzeb Klienta
związanych z przystąpieniem do ubezpieczenia
za ochronę tylko 3 zł
Zdarzenie ubezpieczeniowe | Suma ubezpieczenia |
Nieuprawnione użycie Karty | 150 euro* |
Utrata pobranej Gotówki | 6 000 PLN |
Utrata/uszkodzenie Zakupów | 5 000 PLN |
Ubezpieczenie utraty rzeczy osobistych |
Łącznie 4000 PLN, przy czym: do 1000 PLN – zwrot kosztów wymiany oraz zakupu nowego zamka i kompletu kluczy do miejsca zamieszkania, do 1000 PLN – zwrot kosztów wymiany i zakupu nowego zamka do pojazdu wraz z kompletem kluczy, lub pokrycie kosztów dorobienia kompletu kluczy oraz kosztów niezbędnego przeprogramowania systemów alarmowych, Koszty wydania dokumentów (dowodu osobistego, prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego pojazdu, paszportu, biletu okresowego, Karty, karty pobytu) – zwrot kosztów wydania przez właściwy urząd nowych dokumentów, koszty wykonania fotografii niezbędnych do ich wydania; koszty przerejestrowania pojazdu i wydania nowych tablic rejestracyjnych, 200 PLN / 1 raz w Roku ubezpieczeniowym – zwrot kosztów zakupu nowego portfela, 300 PLN / 1 raz w Roku ubezpieczeniowym – zwrot kosztów zakupu nowej torebki/torby lub teczki, do 1000 PLN/ 1 raz w Roku ubezpieczeniowym – zwrot kosztów zakupu nowego telefonu komórkowego, oraz do 500 PLN /1 raz w Roku ubezpieczeniowym - zwrot kosztów za wydanie przez właściwego operatora sieci telefonii komórkowej nowej karty SIM oraz do 500 PLN/1raz w Roku ubezpieczeniowym - zwrot za koszt rozmów do czasu zastrzeżenia karty/numeru, 500 PLN / 1 raz w Roku ubezpieczeniowym – zwrot Gotówki znajdującej się w portfelu/torebce/torbie lub teczce. |
OC w życiu prywatnym | 10 000 PLN |
Ochroną może być objęta każda osoba fizyczna, która w dniu złożenia Wniosku spełnia jednocześnie poniższe warunki:
Składka ubezpieczeniowa opłacana jest miesięcznie za dany Okres odpowiedzialności Ubezpieczyciela i wynosi 3zł.
Termin zapłaty składki przypada każdorazowo 5-go dnia miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc rozpoczęcia się okresu odpowiedzialności. Aby pobór składki był możliwy, środki powinny zostać zapewnione na Koncie osobistym na dzień przed terminem ich poboru. Ewentualne dodatkowe próby pobrania składki ubezpieczeniowej nastąpią w okresie od 10-go do 28-go dnia miesiąca kalendarzowego. Próba pobrania składki ubezpieczeniowej będzie następowała przez 6 kolejnych przypadających po sobie miesięcy kalendarzowych.
W przypadku zajścia zdarzenia losowego, ubezpieczony zobowiązany jest:
Ochrona ubezpieczeniowa oferowana jest na podstawie zawartej indywidualnej Umowy ubezpieczenia, w której Posiadacz Karty wydanej do Konta Proste Zasady lub Konta Osobistego Noble występuje jednocześnie jako Ubezpieczający oraz Ubezpieczony.
Przed podpisaniem wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia prosimy o zapoznanie się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia Pakiet Ochrona Karty oraz kosztami ubezpieczenia. Należy zwrócić uwagę szczególnie na zakres ochrony ubezpieczeniowej, sumę ubezpieczenia, warunki zawarcia Umowy ubezpieczenia, zasady odstąpienia lub wypowiedzenia Umowy ubezpieczenia oraz ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń.
Getin Noble Bank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11165368/A. Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Informacje o wpisie Banku do rejestru agentów Klient może sprawdzić poprzez złożenie wniosku do KNF lub poprzez stronę internetową: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank działa na podstawie udzielonego mu przez towarzystwo ubezpieczeń Pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
Getin Noble Bank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez pomioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, uprzejmie informujemy, że od 11 października 2015 r. zmianie ulegają zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Przedmiotowa ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień w komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje.
W załączeniu prezentujemy zasady składania i rozpatrywania reklamacji przez poszczególne Towarzystwa Ubezpieczeń współpracujące z Getin Noble Bank S.A. z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z nimi.
Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik
Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00, a także produktów inwestycyjnych, które obsługiwane są pod numerem +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.
Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą Napisz do nas wiadomość