Bank przygotował dla Klientów niekorzystających dotychczas z narzędzi pomocowych dostępnych w Banku następujące rozwiązania pomocowe:
dalej jako „Narzędzia pomocowe”.
Drogi Kliencie, zanim wybierzesz rodzaj Narzędzia pomocowego uwzględnij, że:
Dostępne sposoby złożenia wniosku:
Bank, po otrzymaniu wniosku, zweryfikuje go i może skontaktować się z Tobą w celu poinformowania o potrzebie dostarczenia dodatkowych dokumentów dochodowych, w tym np.
i/lub
Dane Kredytobiorcy lub osoby reprezentującej Kredytobiorcę:
(w przypadku klientów nie posiadających numeru pesel należy skontaktować się z infolinią Banku pod numerem +48 664 919 797)
dalej jako "Kredytobiorca"
dalej jako „Umowa Kredytu” lub „Kredyt.”
W ZAKRESIE PRZESŁANIA ANEKSU
(Wypełnij tylko jeśli na pytanie gdzie ma być wysłany Aneks wybrałeś "Oddział Banku")
W ZAKRESIE PRZESŁANIA POTWIERDZENIA AKCEPTACJI WNIOSKO-ANEKSU I WEZWANIA DO UREGULOWANIA ZALEGŁOŚCI
W ZAKRESIE PRZESŁANIA NOWEGO HARMONOGRAMU
Okres Kredytu pozostały do spłaty po wydłużeniu okresu kredytowania nie może być dłuższy niż 10 lat.Wniosek jest ważny 45 dni od daty złożenia
Bank potwierdza akceptację Wniosku za pomocą środków porozumiewania się na odległość (sms, e-mail) zgodnie z wyborem Klienta wskazanym w treści Wniosku
OŚWIADCZENIA KREDYTOBIORCY
pomiędzy Kredytobiorcą a GETIN NOBLE BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa, spółką wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego rejestru sądowego pod numerem KRS 0000304735 o numerze REGON: 141334039, NIP 1080004850, której kapitał zakładowy wynosi 2.851.630.418,91 złotych (wpłacony w całości), dalej jako „Bank”
zostaje zawarty Aneks do Umowy Kredytu o poniższej treści:
W przypadku zaznaczenia na Wniosku Karencji:
W przypadku zaznaczenia na Wniosku opcji wydłużenia okresu kredytowania:
W celach autoryzacyjnych prosimy o wskazanie:
Wpisz adres e-mail, na który wyślemy potwierdzenie złożonego aneksu. Jeśli nie masz e-maila, wpisz adres e-mail Doradcy w Oddziale, w którym będziesz podpisywał aneks.
Dokument do pobrania
Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C. Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa, telefon: +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 (z zagranicy), formularz: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gnb.pl. Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej niż 90 dni do celu rozliczeń, a w związku ze złożoną skargą/reklamacją do Banku Dane osobowe mogą być przetwarzane nie dłużej niż 10 lat. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Bank przygotował dla Klientów następujące rozwiązania pomocowe:
Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
Niezależnie od ww. Narzędzi pomocowych Banku Kredytobiorcy/Pożyczkobiorcy, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej, a jednocześnie są zobowiązani do spłaty rat kredytu mieszkaniowego mają możliwość złożenia wniosku o przyznanie zwrotnego finansowego wsparcia/pożyczki na spłatę zadłużenia. W celu uzyskania wsparcia/pożyczki na spłatę zadłużenia w ramach ww. Funduszu, Kredytobiorca/Pożyczkobiorca powinien złożyć wniosek w placówce Banku uprawnionej do przyjmowania wniosku. Więcej informacji o Funduszu Wsparcia Kredytobiorców
Dane Kredytobiorcy/Pożyczkobiorcy lub osoby reprezentującej Kredytobiorcę/Pożyczkobiorcę:
dalej jako "Umowa Kredytu" lub "Kredyt"
Wniosek jest ważny 45 dni od daty złożenia
Bank oferuje Klientom kredytów samochodowych możliwość czasowego zawieszenia raty kapitałowej Kredytu (dalej jako „Karencja” lub „Narzędzie pomocowe”).
Drogi Kliencie, zanim wystąpisz z wnioskiem o Narzędzie pomocowe uwzględnij, że:
dalej jako „Kredytobiorca”