Drogi Kliencie!

Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank.
Jeżeli sprawa nie jest pilna napisz do nas, na większość pytań odpowiedzi udzielamy w ciągu 24 h. Nie masz dostępu do Bankowości Mobilnej lub Internetowej? Sprawdź.
Jeżeli pomocy potrzebujesz pilnie, skontaktuj się z naszą Infolinią. Prosimy, nie rozłączaj się, tylko cierpliwie poczekaj na połączenie z konsultantem. 90% połączeń odbieramy w ciągu 10 minut. Rozłączając się i dzwoniąc ponownie, trafiasz na koniec kolejki oczekujących. Dziękujemy za zrozumienie.
Przed udaniem się do placówki sprawdź jej dostępność.

Zawieszenie spłat kredytu

Skorzystaj z możliwości zawieszenia spłat kredytu

 

Z uwagi na pandemię koronawirusa Bank wprowadza możliwość zawieszenia spłat kredytu gotówkowego/pożyczki, kredytu hipotecznego i kredytu samochodowego.

Zapraszamy do wypełnienia wniosku i przesłania go na dedykowany adres mailowy dla kredytu, który Państwo posiadają, lub wypełnienie właściwego formularza.

Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi zawieszenia spłaty kredytu

Zapoznaj się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi zawieszenia spłaty kredytu
  1. Sprawdź, kiedy przypada termin spłaty następnej raty Twojego kredytu.

  2. Ważne, abyś wniosek wysłał minimum 5 dni roboczych przed tym terminem. Wówczas Bank zrealizuje dyspozycję od najbliższej raty kredytu.

  3. Wybierz poniżej kredyt, o zawieszenie którego chcesz zawnioskować.

  4. Otwórz link do wniosku.
    Wniosek dla kredytu gotówkowego/pożyczki
    Wniosek dla kredytu hipotecznego
    Wniosek dla kredytu samochodowego

  5. Zapisz wniosek na dysku.

  6. Otwórz zapisany na dysku wniosek i edytuj w programie Adobe Acrobat Reader, wprowadzając dane w interaktywne pola (link do najnowszej wersji do pobrania: https://acrobat.adobe.com/pl/pl/acrobat/pdf-reader.html )

    Uwaga! Nie drukuj wniosku i nie wypełniaj go ręcznie.
    Uwaga dla użytkowników komputerów Mac! Prosimy nie używać programu Mac OS Preview, tylko Adobe Acrobat Reader!

  7. Zapisz tak wypełniony wniosek na dysku.

  8. Otwórz zapisany wniosek i sprawdź, czy wpisane dane zapisały się poprawnie.

  9. Wypełnij poniższy formularz na stronie i jako załącznik dodaj wypełniony wniosek w formacie pdf.

Wybierz swój rodzaj kredytu i prześlij wniosek

1. Pobierz wniosek.
2. Wypełnij go elektronicznie.
3. Prześlij na adres: gotowka.zawieszenie@gnb.pl lub
skorzystaj z poniższego formularza, załączając wypełniony wniosek.

Wczytaj plik z dysku

Załącznik musi mieć format pdf, png, jpg, jpeg, bmp

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa 33 (Bank). Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy), formularz: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gnb.pl. Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej niż 90 dni do celu rozliczeń, a w związku ze złożoną skargą/reklamacją do Banku Dane osobowe mogą być przetwarzane nie dłużej niż 10 lat. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne .

1. Pobierz wniosek.
2. Wypełnij go elektronicznie.
3. Prześlij na adres: hipoteka.zawieszenie@gnb.pl lub
skorzystaj z poniższego formularza, załączając wypełniony wniosek.

Wczytaj plik z dysku

Załącznik musi mieć format pdf, png, jpg, jpeg, bmp

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa 33 (Bank). Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy), formularz: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gnb.pl. Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej niż 90 dni do celu rozliczeń, a w związku ze złożoną skargą/reklamacją do Banku Dane osobowe mogą być przetwarzane nie dłużej niż 10 lat. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne .

1. Pobierz wniosek.
2. Wypełnij go elektronicznie.
3. Prześlij na adres: auto.zawieszenie@gnb.pl lub
skorzystaj z poniższego formularza, załączając wypełniony wniosek.

Wczytaj plik z dysku

Załącznik musi mieć format pdf, png, jpg, jpeg, bmp

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa 33 (Bank). Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy), formularz: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gnb.pl. Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej niż 90 dni do celu rozliczeń, a w związku ze złożoną skargą/reklamacją do Banku Dane osobowe mogą być przetwarzane nie dłużej niż 10 lat. Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne .