Obsługa Klientów z niepełnosprawnościami

W naszym Banku chcemy, żeby każdy Klient mógł skorzystać bez przeszkód ze wszystkich oferowanych usług i produktów.

Klienci z niepełnosprawnościami mają możliwość skorzystania ze specjalnie dostosowanych placówek (na naszej stronie oznaczonych ikoną disable icon.png [733.00 B]) oraz zamówienia odpowiednio przygotowanych dokumentów dotyczących oferowanych przez Bank rozwiązań.

 

Zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, możesz zawnioskować o wzory dokumentów w następującej formie:

  • nagranie audio
  • nagranie wizualne treści w polskim języku migowym
  • dokumenty z wielkością czcionki wygodną do czytania
  • wydruk w alfabecie Braille'a.

 

Jeżeli chcesz zawnioskować o odpowiednio przygotowany dokument możesz to zrobić:

  • przez infolinię:

    Dla Klientów segmentu detalicznego Getin Banku z telefonu stacjonarnego: 197 97 lub komórkowego: +48 664 919 797.
    Dla Klientów Bankowości Osobistej Noble z telefonu stacjonarnego lub komórkowego: +48 22 203 03 03.
    Dla Klientów firmowych Getin Noble Banku z telefonu stacjonarnego: 197 00 lub komórkowego: +48 (32) 604 30 25. 
    (Opłata za połączenie według taryfy operatora)

  • w każdym naszym Oddziale – listę naszych Oddziałów znajdziesz tutaj.

 

Cały czas wprowadzamy kolejne udogodnienia, ponieważ zależy nam na tym, żeby każdy Klient miał dostęp do naszych rozwiązań.

Jeżeli chcesz nam przekazać swoje uwagi – skontaktuj się z nami telefonicznie lub odwiedź naszą najbliższą placówkę.

 

Zapraszamy do kontaktu.