Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu użytkowania, zalecamy aktualizację obecnie używanej wersji.
Obok znajdziesz informacje o w pełni wspieranych przeglądarkach.

Tabela kanałów dostępu

Sprawdź, jakie czynności i operacje możesz wykonać samodzielnie i z pomocą konsultanta w różnych kanałach dostępu do bankowości.


Personalizacja

Czynność / operacja Bankowość Internetowa Bankowość Mobilna Infolinia IVR Infolinia konsultant Oddział Banku
Personalizacja strony głównej          
Zmiana nazw produktów          

Konto Osobiste i Konto Oszczędnościowe

Czynność / operacja Bankowość Internetowa Bankowość Mobilna Infolinia IVR Infolinia konsultant Oddział Banku
Uzyskanie informacji o dostępnych środkach          
Wgląd w historię rachunku          
Zmiana formy wyciągu          
Pełnomocnitwo (założenie/zmiana/odwołanie)          
Zawarcie umowy o limit kredytowy w Koncie Osobistym          
Awizacja środków w placówce          
Zaświadczenie o posiadaniu Konta i/lub transakcjach           

Przelewy i transakcje

Czynność / operacja Bankowość Internetowa Bankowość Mobilna Infolinia IVR Infolinia konsultant Oddział Banku
Zlecenie przelewu          
Zlecenie stałe (założenie/zmiana/odwołanie)          
Polecenie zapłaty (założenie/zmiana/odwołanie)          
Wygenerowanie potwierdzenia transakcji          
Przelew do Urzędu Skarbowego          
Przelew do ZUS          
Lista transakcji oczekujących na potwierdzenie i realizację          
Dokonanie płatności lub wypłaty kodem BLIK          
Dokonanie transakcji zbliżeniowej HCE          

Karty

Czynność / operacja Bankowość Internetowa Bankowość Mobilna Infolinia IVR Infolinia konsultant Oddział Banku
Zastrzeżenie karty          
Blokada karty/ odblokowanie karty          
Nadanie PIN/ Zmiana PIN          
Aktywacja karty          
Zmiana limitów transakcji          
Złożenie wniosku o kartę debetową           
Złożenie wniosku o kartę HCE          
Spłata karty (kwota minimalna, maksymalna, dowolna)          
Przelew z karty kredytowej          

Lokaty

Czynność / operacja Bankowość Internetowa Bankowość Mobilna Infolinia IVR Infolinia konsultant Oddział Banku
Uzyskiwanie informacji o posiadanych w Banku lokatach          
Szczegóły lokaty aktywnej          
Otwarcie lokaty          
Modyfikacja lokaty          
Zerwanie lokaty          

Kredyty

Czynność / operacja Bankowość Internetowa Bankowość Mobilna Infolinia IVR Infolinia konsultant Oddział Banku
Uzyskanie informacji o posiadanym kredycie gotówkowym, hipotecznym, limicie kredytowym          
Harmonogram spłat          
Spłata raty kredytu          
Całkowita i częściowa spłata kredytu          
Historia spłat          

Obsługa klienta

Czynność / operacja Bankowość Internetowa Bankowość Mobilna Infolinia IVR Infolinia konsultant Oddział Banku
Złożenie reklamacji           
Kontakt z pracownikami Banku          
Zmiana adresu korespondencyjnego          
Zmiana adresu e-mail          
Zmiana numeru telefonu           
Definiowanie i modyfikacja limitów kwotowych transakcji dostępnych przy użyciu Bankowości Internetowej i Mobilnej