[Firmy] - Główna baner

Rachunek

Pakiet Proste Zasady Biznes

Poznaj korzyści konta firmowego dla mikroprzedsiębiorstw!

Ty jeździsz, my dbamy o resztę!

Getin Noble Bank S.A.
- Partner w biznesie

Tarcza Finansowa PFR S.A.

Informacje dla kredytobiorców

Rachunki bankowe

Rachunki bankowe
Konto firmowe
Rachunki bankowe

Sprawdź ofertę atrakcyjnych pakietów dla firm!

Kredyty na bieżącą działalność

Kredyty na bieżącą działalność
Finansowanie
Kredyty na bieżącą działalność

Masz firmę? Skorzystaj z bogatej oferty kredytowej Banku!

Platforma bankowości internetowej

Platforma bankowości internetowej
Bankowość Elektroniczna
Platforma bankowości internetowej

Intuicyjna nawigacja i szybki dostęp do produktów firmy i własnych

Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi

Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi

Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Przyjazny Bank Newsweeka 2021
  • I miejsce w kategorii „Newsweek - bankowość zdalna"
  • II miejsce w kategorii „Newsweek - bank dla Kowalskiego"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Złoty Bankier 2021
  • I miejsce za najlepszą wielokanałową jakość obsługi
  • III miejsce za kartę kredytową
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Instytucja Roku 2021
  • I miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce”
  • II miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Złoty Bankier 2020
  • I miejsce za najlepszą wielokanałową jakość obsługi
  • II miejsce za kartę kredytową
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Przyjazny Bank Newsweeka 2020
  • III miejsce w kategorii "Klient zdalny"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • II miejsce w kategorii "Bankowość Mobilna"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • III miejsce za jakość obsługi
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • III miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych
  • II miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w placówce
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • II miejsce w kategorii "Bank w Internecie"
  • III miejsce kategorii "Bank dla Kowalskiego"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • II miejsce za jakość obsługi
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • I miejsce w kategorii "Bank w Internecie"
  • III miejsce kategorii "Bank dla Kowalskiego"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • II miejsce w kategorii "Jakość obsługi kredytu gotówkowego"
  • II miejsce w kategorii "Jakość obsługi konta osobistego"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Przyjazny Bank Newsweeka 2016

II miejsce za jakość obsługi

Masz dodatkowe Pytania?

Masz dodatkowe Pytania?

Zadzwoń
Zadzwoń

Z telefonów w Polsce i za granicą:

+48 608 019 700

lub + 48 32 604 30 25

Infolinia dla Klientów firmowych i Sektora publicznego dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00.
Opłata za połączenie wg taryfy operatora, infolinia w języku polskim

Wypełnij formularz, oddzwonimy
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta rachunków i lokat i masz do niej pytania – skorzystaj z formularza poniżej.
Zapraszamy również do skorzystania z naszej oferty kredytowej, jeśli Twoja firma osiąga rocznie przychody powyżej 8 mln zł (ograniczenie nie dotyczy kredytu samochodowego).

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C (Bank). Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C, 00-843 Warszawa, telefon: +48 608 019 700 lub +48 32 604 30 25 (z zagranicy), formularz: https://www.getinbank.pl/firmy/kontakt/formularz-kontaktowy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gnb.pl. Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej niż 90 dni do celu rozliczeń Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi przygotowanie oferty.

* https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 608 019 700

Infolinia dla Klientów firmowych i Sektora publicznego dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość