[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Artur Newecki
Rzecznik Prasowy


Bpr@getinbank.pl

02.11.2020
3. miejsce w kategorii Klient zdalny i 4. miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego to wyróżnienia dla Getin Banku w tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Już kolejny rok z rzędu Bank plasuje się w czołówce jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. W tym roku został doceniony m.in. za sprawną obsługę Klienta w obliczu utrudnień, które wywołała pandemia COVID-19.
02.10.2020
Friendly Workplace 2020 i Best Quality Employer 2020 to dwa wyróżnienia, które otrzymał Getin Noble Bank jako Pracodawca. Pierwsze z nich zostało przyznane za nowoczesne podejście do wdrażanych praktyk zarządzania na rzecz tworzenia zdrowego i przyjaznego miejsca pracy, wspierającego zaangażowanie pracowników. Drugi tytuł Bank otrzymał za stosowanie dobrych praktyk w polityce zatrudniania, efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim oraz pielęgnację kultury organizacyjnej i dobrą atmosferę w pracy.
15.09.2020
Getin Bank wprowadza możliwość otwarcia konta za pomocą selfie. Do tego procesu wystarczy jedynie smartfon z systemem Android lub iOS. Założenie rachunku będzie możliwe w kilku prostych krokach, bez konieczności wychodzenia z domu.