Getin Noble Bank udostępni w bankowości internetowej wnioskowanie o subwencje z Tarczy Finansowej PFR 2.0 dla mikro, małych i średnich firm. To program realizowany przez Polski Fundusz Rozwoju, w ramach stworzonej przez rząd Tarczy Antykryzysowej.
Getin Bank poszerza usługę Google Pay o możliwość dodawania kart VISA. Do tej pory usługa ta była dostępna jedynie dla posiadaczy kart Mastercard. Obecnie, w przypadku kart VISA, możliwa będzie również tokenizacja płatności w aplikacji Google Pay.
Getin Bank, jako jeden z pierwszych, wprowadził do swojej oferty wygodną i bezpieczną metodę płatności zbliżeniowych SwatchPAY! Umożliwia ona dokonywanie płatności zbliżeniowych poprzez radiowy chip NFC wbudowany w tarczę zegarka.
Grudzień to wyjątkowo trudny czas na oszczędzanie. Prezenty dla bliskich, kuszące przepychem sklepowe witryny, zakupy na świąteczny stół - ostatni miesiąc w roku skutecznie drenuje kieszenie Polaków.
Prośba o przelew i Podział rachunku to nowe usługi w ramach płatności BLIK w Getin Banku. Są dostępne w aplikacji mobilnej, razem z Przelewami na telefon BLIK.
Portal mojebankowanie.pl ponownie wyróżnił Getin Bank za najlepszą jakość obsługi w kanałach zdalnych. W drugiej fali badania sprawdzano, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym.
Getin Mobile i Noble Mobile to dwie kolejne aplikacje bankowe, które dołączyły do AppGallery, autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei. Aplikacje są już dostępne dla użytkowników starszych urządzeń Huawei opartych o GMS, a docelowo zostaną zintegrowane z Huawei Mobile Services.
Klienci Getin Banku będą mogli kupić kredyt gotówkowy za pośrednictwem zarówno Bankowości Internetowej, jak i aplikacji mobilnej Getin Mobile w pełnym procesie online, bez wychodzenia z domu.
Powoli wchodzimy w okres przedświątecznej gorączki zakupowej. Z tej okazji Getin Noble Bank przygotował dla swoich Klientów nową promocję dla kart debetowych Mastercard, w ramach której istnieje możliwość otrzymania 6800 punktów w programie Bezcenne Chwile.
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.