O Banku

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej należącą do Getin Noble Bank S.A., który jest jednym z największych banków w Polsce z większościowym polskim kapitałem.

Jesteśmy regularnie doceniani przez ekspertów branżowych i przedstawicieli mediów. Nasza spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi

Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi

Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Złoty Bankier 2021
  • I miejsce za najlepszą wielokanałową jakość obsługi
  • III miejsce za kartę kredytową
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Instytucja Roku 2021
  • I miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce”
  • II miejsce w kategorii „Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych”
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Złoty Bankier 2020
  • I miejsce za najlepszą wielokanałową jakość obsługi
  • II miejsce za kartę kredytową
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Przyjazny Bank Newsweeka 2020
  • III miejsce w kategorii "Klient zdalny"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • II miejsce w kategorii "Bankowość Mobilna"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • III miejsce za jakość obsługi
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • III miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych
  • II miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w placówce
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • II miejsce w kategorii "Bank w Internecie"
  • III miejsce kategorii "Bank dla Kowalskiego"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • II miejsce za jakość obsługi
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • I miejsce w kategorii "Bank w Internecie"
  • III miejsce kategorii "Bank dla Kowalskiego"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
  • II miejsce w kategorii "Jakość obsługi kredytu gotówkowego"
  • II miejsce w kategorii "Jakość obsługi konta osobistego"
Od lat wyróżnia nas wysoka jakość obsługi
Przyjazny Bank Newsweeka 2016

II miejsce za jakość obsługi

Nasza oferta

Swoją ofertę Getin Bank kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji.

Nasza oferta, ze względu na swą kompleksowość i innowacyjność, zainteresuje szczególnie osoby oczekujące nowoczesnych i przejrzystych produktów finansowych, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompetentnej obsługi – także posprzedażowej.

Jesteśmy blisko

Oferta Getin Noble Banku jest dostępna w ponad 300 oddziałach własnych i franczyzowych, a także w szerokiej sieci pośredników.

Klienci Banku mogą także korzystać z nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej.

Kodeks etyki

Zapraszamy do zapoznania się z Kodeksem etyki Pracowników naszego Banku. Przyjęte w nim zasady postępowania określają sposób kształtowania relacji między naszymi Pracownikami, między Pracownikami i Klientami, a także prowadzenia przez nasz Bank działalności biznesowej.

Kodeks jest uzupełnieniem naszej kultury organizacyjnej oraz narzędziem wspierającym upowszechnianie wartości, według których chcemy postępować. Wraz z nim obowiązuje w Getin Banku Kodeks etyki bankowej, opracowany przez Związek Banków Polskich.

Pozostałe informacje

Skład Zarządu i Rady Nadzorczej Banku
Współpraca
Rzecznik Klienta
Proces Obsługi Reklamacji
Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
Obsługa Klientów z niepełnosprawnościami
Zmiany związane z ustawą PSD2
Agent Noble Securities S.A.
CRS/Euro-FATCA
FATCA
MiFID
Polityka Informacyjna
III Rekomendacje bancassurance
System kontroli wewnętrznej
Rejestr zbiorów danych osobowych
Podmioty należące do grupy kapitałowej, powiązane oraz współpracujące z Getin Noble Bank S.A.
Informacje o wskaźnikach referencyjnych dotyczących stóp procentowych (BMR)

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik