O Banku
- Strona główna
- O Banku
II miejsce za jakość obsługi
Swoją ofertę Getin Bank kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji.
Nasza oferta, ze względu na swą kompleksowość i innowacyjność, zainteresuje szczególnie osoby oczekujące nowoczesnych i przejrzystych produktów finansowych, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompetentnej obsługi – także posprzedażowej.
Oferta Getin Noble Banku jest dostępna w ponad 300 oddziałach własnych i franczyzowych, a także w szerokiej sieci pośredników.
Klienci Banku mogą także korzystać z nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej.
Zapraszamy do zapoznania się z Kodeksem etyki Pracowników naszego Banku. Przyjęte w nim zasady postępowania określają sposób kształtowania relacji między naszymi Pracownikami, między Pracownikami i Klientami, a także prowadzenia przez nasz Bank działalności biznesowej.
Kodeks jest uzupełnieniem naszej kultury organizacyjnej oraz narzędziem wspierającym upowszechnianie wartości, według których chcemy postępować. Wraz z nim obowiązuje w Getin Banku Kodeks etyki bankowej, opracowany przez Związek Banków Polskich.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik