Zobowiązanie Beneficjenta Programu do potwierdzenia umocowania osoby, która zawarła umowę subwencji
Szanowni Państwo,
Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR do 31 grudnia 2020 r. powinni dostarczyć dokumenty potwierdzające, że osoba, która zawarła umowę subwencji była do tego uprawniona. Poniżej znajdą Państwo informacje, jak można to zrobić.
Uwaga! Termin dostarczania pełnomocnictw w ramach Tarczy 1.0 został wydłużony do dnia 31 stycznia 2021 r.
Termin dostarczenia do banku dokumentów potwierdzających umocowanie osób składających wnioski w ramach programu rządowego „Tarcza Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm” (Program) został przedłużony do dnia 31 stycznia 2021 r. Jednocześnie przypominamy, że nie jesteśmy zobowiązani do natychmiastowej odpowiedzi w zakresie potwierdzenia poprawności dostarczonych dokumentów. Weryfikacja dokumentów będzie dokonywana sukcesywnie w I kwartale 2021 r.
Pełna treść komunikatu znajduje się na stronie PFR.
Jakie dokumenty należy dostarczyć
W zależności od sytuacji należy przesłać:
- aktualny/pełny odpis z KRS lub aktualny wydruk z CEIDG,
- ewentualnie dodatkowo Pełnomocnictwo lub Oświadczenie.
Kto powinien dostarczyć Pełnomocnictwo lub Oświadczenie
Firma posiadająca reprezentację wieloosobową lub jeśli wniosek o subwencję w imieniu firmy składała osoba inna niż umocowana według KRS lub CEIDG.
Kiedy złożyć Pełnomocnictwo, a kiedy Oświadczenie
Jeśli osobie wnioskującej o subwencję udzielono pełnomocnictwa:
- przed złożeniem wniosku – należy złożyć Pełnomocnictwo z datą dokumentu nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję,
- po złożeniu wniosku – należy złożyć Oświadczenie.
Gdzie znajdują się wzory Pełnomocnictwa/ Oświadczenia
Wzory dokumentów są w Regulaminie Programu Tarcza Finansowa PFR oraz na stronie PFR link. Wzory zostały przygotowane pomocniczo, ważne aby treść dokumentów przedkładana przez Państwa obejmowała swym zakresem dane wskazane w Pełnomocnictwie/Oświadczeniu.
W jaki sposób podpisać dokumenty
Pełnomocnictwo lub Oświadczenie musi podpisać osoba lub osoby umocowane według KRS lub CEIDG albo pełnomocnik. Dokument powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisy powinny zostać poświadczane notarialnie.
Gdzie przesłać dokumenty
- opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – na adres cok-tarcza@gnb.pl
- z podpisami notarialnie poświadczonymi - pocztą na adres:
Getin Noble Bank SA
ul.Harcerska 14
44-335 Jastrzębie Zdrój
Z wyrazami szacunku,
Getin Noble Bank SA