Drodzy Klienci, zmieniamy się dla Was! Dlatego w nocy z piątku na sobotę (z 15 na 16 stycznia) od godziny 23:50 do 02:30 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej.
Ostrzegamy! Oszuści, którzy podają się za pracowników Banku, mogą do Ciebie dzwonić i prosić (pod pozorem potwierdzenia transakcji), abyś zainstalował aplikację do zdalnego sterowania komputerem.
Drodzy Klienci, Zmieniamy się dla Was! Dlatego w nocy z wtorku na środę (z 29 na 30 grudnia) od godziny 23:50 do 01:15 będziemy prowadzić prace techniczne.
Przestrzegamy przed jednym z najczęściej występujących scenariuszy wyłudzenia środków – tzw. metodą „na dopłatę”. W okresie przedświątecznym przestępcy wykorzystują pośpiech i stres związany z zakupami, aby wyłudzić dane do logowania i w ten sposób uzyskać dostęp do kont bankowych.
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.