Telefon

Kontakt z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 22 203 03 03

Opłata za połączenie wg taryfy operatora, Centrum Obsługi Klienta Noble w języku polskim.

Z zagranicy:

+ 48 32 604 30 01

Zastrzeżenie karty

W celu zastrzeżenia karty prosimy o kontakt:

+48 32 604 31 61

Zastrzeganie kart dostępne 24h/7 dni w tygodniu. Opłata za połączenie wg taryfy operatora. Usługa dostępna w języku polskim i angielskim.

Formularz kontaktowy

Zapraszamy do kontaktu i zgłaszania pytań i próśb przez formularz kontaktowy.

Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00.
Dane teleadresowe

SWIFT: GBGCPLPK

Getin Noble Bank SA

ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa

Wpis do rejestru Sądu Rejonowego
dla m.st. Warszawy

KRS: 0000304735
NIP: 1080004850
REGON: 141334039
Wysokość kapitału zakładowego:
2.751.630.417,90 zł (w pełni wpłacony)

Bank w najbliższej okolicy

Wyszukiwarka Placówek Banku, Bankomatów lub Wpłatomatów.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza online.

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość