Kontakt

Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu przeglądania, zalecamy aktualizację przeglądarki. Obok znajdziesz informacje o wersjach w pełni wspieranych przeglądarek.

Aktualności

Rok publikacji2016

Informacja dla Klientów byłego GB24

27.12.2016

W sierpniu 2016 r. zakończyliśmy proces udostępnienia Użytkownikom platformy GB24 nowej Bankowości Internetowej. Każdy Klient został indywidualnie poinformowany o terminie udostępnienia nowej Bankowości Internetowej.

Pragniemy poinformować, że Użytkownicy, którzy nie zalogowali się jeszcze do nowej Bankowości Internetowej mogą ją aktywować przez Internet tylko do 13 stycznia 2017 roku. Po tym terminie, aby korzystać z Bankowości Internetowej konieczna będzie wizyta w oddziale lub w przypadku Klientów firmowych kontakt z Infolinią.
 

Czytaj więcej

Płać BLIKIEM na Allegro

29.11.2016

Wypróbuj opcję płacenia BLIKIEM w serwisie allegro.pl, a otrzymasz kupon o wartości 20 zł do wykorzystania na kolejne zakupy za minimum 50 zł. Promocja trwa do wyczerpania puli 100 000 kuponów, nie dłużej niż do 10 stycznia 2017 r.

Co trzeba zrobić, żeby dostać kupon?

  • Zrób zakupy na allegro.pl na minimum 30 zł (bez kosztów dostawy).
  • Zapłać za nie kodem BLIK, który pobierzesz w naszej aplikacji mobilnej.
  • Odbierz kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy na Allegro.


Szczegóły promocji i regulamin znajdziesz na stronie BLIKA.
Organizatorem promocji jest Polski Standard Płatności.

Czytaj więcej

Ważna informacja dotycząca nieaktualnych wersji aplikacji bankowości mobilnej

21.10.2016

Dbamy o to, aby aplikacja mobilna Getin Banku spełniała najwyższe kryteria bezpieczeństwa, dlatego do końca października 2016 r. wyłączymy dostęp do konta z nieaktualnych wersji aplikacji Getin Mobile. 

Jeżeli nie posiadacie Państwo najnowszej wersji aplikacji, prosimy o jej aktualizację. W tym celu należy wejść do sklepu odpowiedniego dla Państwa telefonu (Google Play, App Store lub Sklep Windows) i wybrać opcję „aktualizuj”.

Tylko korzystanie z najnowszych wersji aplikacji gwarantuje Państwu najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Czytaj więcej

Ważna informacja dotycząca dostępu do Bankowości Internetowej

29.09.2016

W związku z aktualizacją zabezpieczeń zmianie uległy wymagania dotyczące minimalnej wersji przeglądarek obsługujących Bankowość Internetową Getin Banku.

Bankowość Internetowa Getin Banku dostępna jest na przeglądarkach:
- Google Chrome od wersji 51
- Mozilla Firefox od wersji 34
- Internet Explorer w wersji 11
- Microsoft Edge od wersji 13
- Opera od wersji 20
- Safari od wersji 7

Prosimy o aktualizację przeglądarek.

Czytaj więcej

Getin Bank zwycięzcą rankingu Newsweeka!

22.09.2016

W piętnastej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, który jest najważniejszą oceną jakości obsługi bankowej w Polsce, Getin Bank zajął pierwsze miejsce. Zdobył ją w najbardziej prestiżowej kategorii „Bank dla Kowalskiego”. Getin Bank znalazł się również na podium w kategorii „Bankowość internetowa”.

Przyjazny bank Newsweeka

Czytaj więcej

Wycofana możliwość skorzystania z Oferty "Portfel Inwestycyjny" oraz "Portfel Inwestycyjny Plus"

02.09.2016

Dopełniając obowiązków informacyjnych związanych z Ofertami specjalnymi obowiązującymi w Getin Noble Banku S.A., informujemy że z dniem 16.09.2016 r

  • Wycofana zostaje możliwość skorzystania z Oferty „Portfel Inwestycyjny”
  • Wycofana zostaje możliwość skorzystania z Oferty „Portfel Inwestycyjny Premium”.

Możliwość skorzystania z Ofert trwa do końca dnia, który Bank wskazał w opublikowanych informacjach jako datę odwołania Oferty.

Czytaj więcej

Decyzja UOKiK DDK nr 17/2016

25.08.2016

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję w sprawie długotrwałego rozpatrywania reklamacji konsumentów.

Czytaj więcej

Płać BLIKIEM i odbierz 50% zwrotu za bilet!

24.08.2016

Płać BLIKIEM i odbierz 50% zwrotu za bilet!

Specjalna oferta dla wszystkich użytkowników BLIKA z Warszawy i Łodzi.

Czytaj więcej

Decyzja UOKiK w sprawie opłat do Konta „Hipo Plus”.

19.07.2016

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał decyzję w sprawie zbiorczo pobranych opłat za prowadzenie rachunku „Hipo Plus”. Treść decyzji znajduje się tutaj

Czytaj więcej

Zmiany oprocentowania premiowego na Kontach Oszczędnościowych

30.06.2016

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od 01.09.2016 r. wprowadzamy zmiany oprocentowania premiowego z +0,50% na +0,25% na Kontach Oszczędnościowych uczestniczących w ofercie specjalnej Pakiet Korzyści „Mój Bank”

Czytaj więcej