Pomoc

Wyszukiwarka-pomoc

Popularne pytania

Popularne pytania

Historia rachunku jest dostępna po zalogowaniu się do Bankowości Internetowej lub Mobilnej.
Logowanie błędnymi danymi może doprowadzić do blokady dostępu do Bankowości Internetowej, dlatego warto upewnić się, czy wprowadzamy poprawne dane dostępowe.
Jeśli zablokujesz sobie dostęp do Bankowości Internetowej, możesz go odblokować samodzielnie klikając w przycisk ODBLOKUJ.
Getin Mobile

Jak aktywować usługę BLIK?

 

BLIK to funkcja bankowości mobilnej dostępna w Getin Banku, dzięki której możesz zapomnieć o gotówce oraz kartach płatniczych. Wystarczy smartfon, dostęp do Internetu i aplikacja Getin Mobile.  

  • Menu aplikacji wybierz BLIK.
  • następnie wejdź w zakładkę Aktywuj BLIK,
  • wybierz konto do jakiego chcesz dodać możliwość płacenia BLIKIEM
  • zaakceptuj Regulamin Rachunków Bankowych, kart debetowych oraz Bankowości Elektronicznej dla osób fizycznych.

Produkty

Produkty

Inne zagadnienia

Nie znalazłeś swojego problemu?

Nie znalazłeś swojego problemu?

Zadzwoń

Z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

197 97

Opłata jak za połączenie lokalne, infolinia w języku polskim.

Z zagranicy:

+ 48 32 604 30 01

Zastrzeż kartę

W celu zastrzeżenia karty zadzwoń:

+48 32 604 31 61

Zastrzeganie kart dostępne 24h/7 dni w tygodniu. Opłata za połączenie wg taryfy operatora. Usługa dostępna w języku polskim.

Napisz do nas

Masz pytanie? Potrzebujesz pomoc?

Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą.

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00 oraz soboty w godzinach 8.00 - 16.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość