Pomoc
Wyszukiwarka-pomoc
Popularne pytania
Popularne pytania
Dla nowych klientów
Dla nowych klientów
Jak zadbać o bezpieczeństwo
Jak zadbać o bezpieczeństwo
Jak aktywować usługę BLIK?
BLIK to funkcja bankowości mobilnej dostępna w Getin Banku, dzięki której możesz zapomnieć o gotówce oraz kartach płatniczych. Wystarczy smartfon, dostęp do Internetu i aplikacja Getin Mobile.
- Z Menu aplikacji wybierz BLIK,
- następnie wejdź w zakładkę Aktywuj BLIK,
- wybierz konto do jakiego chcesz dodać możliwość płacenia BLIKIEM,
- zaakceptuj Regulamin Rachunków Bankowych, kart debetowych oraz Bankowości Elektronicznej dla osób fizycznych.
Produkty
Produkty
W tym miejscu znajdziesz Regulaminy, Tabele Opłat i Prowizji i inne pomocne dokumenty.
Inne zagadnienia
Inne zagadnienia
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik
Nie znalazłeś swojego problemu?
Nie znalazłeś swojego problemu?
Z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
+48 664 919 797
Opłata jak za połączenie lokalne, infolinia w języku polskim.
Z zagranicy:
+ 48 32 604 30 01
W celu zastrzeżenia karty zadzwoń:
+48 32 604 31 61
Zastrzeganie kart dostępne 24h/7 dni w tygodniu. Opłata za połączenie wg taryfy operatora. Usługa dostępna w języku polskim.
Masz pytanie? Potrzebujesz pomoc?
Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą.