Uważaj na fałszywe strony do logowania w wyszukiwarce internetowej! Strony te mogą przechwytywać Twój login i hasło do Banku. ZAWSZE korzystaj z przycisku „Zaloguj” na stronie Banku https://www.getinbank.pl. Zapoznaj się z aktualnymi ostrzeżeniami o zagrożeniach.

 

Bankuj bezpiecznie. Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank w związku z epidemią.

Instrukcja zresetowania hasła do Bankowości Internetowej

Jeśli jesteś Klientem indywidualnym i zapomnisz swojego hasła do Bankowości Internetowej, możesz je zresetować w kilku prostych krokach:

  1. Na stronie logowania do Bankowości Internetowej po wpisaniu loginu kliknij w przycisk NIE PAMIĘTAM HASŁAhaslo1.jpg [21.59 KB]
  2. Odpowiedz na pięć losowo wybranych pytań. Dwa z nich będą dotyczyły Twoich danych, trzy będą dotyczyły produktów, które posiadasz w naszym Banku. Musisz udzielić poprawnej odpowiedzi na wszystkie pytania.
  3. Po udzieleniu poprawnych odpowiedzi na wszystkie pytania na Twój numer telefonu zostanie wysłany kod SMS. Wpisz go na ekranie potwierdzenia i kliknij przycisk RESETUJ HASŁO
    haslo2.jpg [10.71 KB]
  4. Po wpisaniu poprawnego kodu autoryzacyjnego otrzymasz na swój adres e-mai podany w Bankowości link resetujący hasło. Link będzie ważny tylko przez godzinę.
    haslo3.jpg [92.33 KB]
  5. Po kliknięciu w link resetujący na numer telefonu podany w Twojej Bankowości otrzymasz nowe hasło startowe. Zaloguj się nowym hasłem startowym, a następnie zmień hasło na własne, pamiętając o zasadach bezpieczeństwa.haslo4.jpg [17.79 KB]
  6. Jeśli nie przejdziesz poprawnie procesu weryfikacji, proces samodzielnego zresetowania hasła zostanie zablokowany na 24 godziny. Jeśli trzy razy błędnie podasz kod SMS możliwość samodzielnego zresetowania hasła zostanie zablokowana, dostęp do Bankowości będziesz mógł odzyskać podczas wizyty w placówce Banku lub kontaktując się z Infolinią pod numerem 32 604 30 17. Pamiętaj tylko o przygotowaniu numeru telefonu, który podałeś w banku do kontaktu, to na niego wysłane zostanie nowe, tymczasowe hasło.
    haslo5.jpg [11.63 KB]

Swoje hasło do Bankowości Internetowej możesz odzyskać 5 razy w ciągu 12 miesięcy od pierwszej próby zrestartowania hasła.

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość