Franczyza
- Strona główna
- Franczyza
Getin Bank jest marką bankowości detalicznej. Należy do Getin Noble Bank S.A., który jest jednym z największych banków w Polsce z większościowym polskim kapitałem.Jesteśmy regularnie doceniani przez ekspertów branżowych i przedstawicieli mediów otrzymując nagrody Newsweeka, Złotego Bankiera czy Instytucji Roku. Nasza spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Ciągłe doskonalenie
Swoją ofertę Getin Bank kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji.
Nasza oferta, ze względu na szeroki zakres i innowacyjność, zainteresuje szczególnie osoby oczekujące nowoczesnych i przejrzystych produktów finansowych, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompetentnej obsługi – także posprzedażowej.
Ideą placówek franczyzowych Getin Banku jest dotarcie z usługami finansowymi do mieszkańców średnich i małych miast. Projekt franczyzy został rozpoczęty w czerwcu 2007 roku. Pierwsze placówki zostały uruchomione w styczniu 2008 roku. Od tego roku Bank sukcesywnie rozwija swoją sieć placówek franczyzowych.
Nasza sieć franczyzowa najprężniej rozwija się w miejscowościach powyżej 25 tys. mieszkańców, a także w większych miejscowościach, w tym również w największych miastach w Polsce.
Jesteśmy otwarci na rozmowy o każdej lokalizacji w Polsce, w której widzimy potencjał. Placówka franczyzowa może otworzyć się w tym samym mieście, w którym zlokalizowane są oddziały własne Banku.
Pierwszy etap szkoleń odbywa się na samym początku współpracy i trwa ponad dwa tygodnie. Dotyczy podstaw niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania placówki, czyli m.in. obsługi systemów wewnętrznych, a także jakości obsługi Klienta. Część programu wynika z regulacji, jakie obowiązują banki, jest to np. szkolenie z Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy i Finansowania Terroryzmu czy Etyki i Konfliktu Interesów.
Stworzyliśmy bogatą ofertę szkoleń z modeli obsługi funkcjonujących w naszym Banku.
Partnerom oferujemy także szkolenia i warsztaty prowadzone przez zewnętrznych specjalistów. Mają one służyć rozwojowi kompetencji menadżerskich i liderskich, dają wiedzę niezbędną do zarządzania biznesem czy prowadzenia rekrutacji.
Dbamy o stały kontakt z właścicielami placówek franczyzowych, regularnie otrzymujemy od nich informacje pomocne w doskonaleniu naszej oferty. Dyrektorzy Regionalni co najmniej raz w miesiącu spotykają się z Partnerami i wspierają ich w codziennej pracy. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy są wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami. Partnerstwo traktujemy bardzo poważnie, a jego podstawą jest wsłuchiwanie się w potrzeby drugiej strony.
Rolą Dyrektora Regionalnego jest wsparcie franczyzobiorcy oraz Doradców praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, począwszy od spraw organizacyjnych, technicznych, produktowych, poprzez szkoleniowe, rekrutacyjne, marketingowe.
System franczyzowy Getin Banku adresowany jest do osób, które nie boją się nowych wyzwań, intensywnej pracy a równocześnie są ukierunkowane na uzyskanie satysfakcjonujących przychodów.
Doświadczenie
Jednym z najważniejszych kryteriów doboru odpowiedniego kandydata jest udokumentowane doświadczenie w sprzedaży. Spory atut to znajomość branży bankowej, jednak świetnymi kierownikami placówek zostają osoby z szeroko rozumianej branży finansowej, czy też doświadczone w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. Oprócz umiejętności sprzedażowych, szczególnie na początkowym etapie, tuż po otwarciu placówki, niezwykle istotna jest skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków administracyjnych. Chętnie decydujemy się na współpracę z Partnerami mającymi doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, biorącymi odpowiedzialność za rozwój biznesu i zespołu. Nie bez znaczenia jest znajomość lokalnej specyfiki, sieć kontaktów - te czynniki sprawiają, że nowy oddział szybciej zdobywa lojalnych Klientów.
Jeśli kandydat na Partnera posiada dodatkowo doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz ma łatwość w dobieraniu kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, to istnieje potencjał do rozwinięcia współpracy i otwarcia kolejnych placówek. Wtedy ciężar roli właściciela przenosi się na zadania menadżerskie. Sprawy sprzedaży i administracji delegowane są zaufanym pracownikom. Nierzadko jednak multifranczyzobiorcy czynnie angażują się w sprzedaż - to ich naturalne środowisko. Zależy im także na podtrzymywaniu relacji z Klientami, co jest w stu procentach zgodne z filozofią naszego Banku.
Nasze placówki to nasza wizytówka. Placówki Getin Banku wyróżniają się estetyką i przyjazną atmosferą. To miejsce, w którym Klienci Banku wygodnie i komfortowo mogą porozmawiać o ważnych dla nich produktach i usługach.
Wymagania:
Koszty uruchomienia placówki zależą od:
Brak opłat za:
Kontakt z Getin Bankiem poprzez poniższy formularz zgłoszeniowy na stronie Banku oraz e-mail:
ofertafranczyzy@gnb.pl
Spotkanie informacyjne z Dyrektorem Regionalnym
Wizja lokalna pod kątem standardów Banku i akceptacji lokalizacji
Uzyskanie akceptacji lokalu przez Bank
Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie (01-208) przy ul. Przyokopowej 33 (Bank), na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926, z późn. zm.) informuje, iż jest administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych. Dane te będą przetwarzane przez Bank w celu podjęcia przez Bank niezbędnych działań związanych z zawarciem i wykonaniem umowy, w związku z którą zostały przekazane, a także w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług Banku. Dane osobowe mogą być przekazane przez Bank wyłącznie podmiotom upoważnionym przez przepisy prawa, w tym podmiotom wskazanym w art. 105 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r., nr 72, poz. 665, z późn. zm.), a w szczególności do banków, Biura Informacji Kredytowej SA, Systemu Bankowy Rejestr prowadzonego przez Związek Banków Polskich z siedzibą w Warszawie oraz innych instytucji ustawowo upoważnionych do udzielania kredytów w przypadkach, zakresie i celu określonych w ustawie Prawo bankowe oraz podmiotom wskazanym przez Panią/Pana przy zawieraniu umowy. Bank informuje o przysługującym Pani/Panu na podstawie art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych prawie dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, jednakże ich podanie warunkuje wykonywanie czynności bankowych.
Pokaż pełną treśćW reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.getinbank.pl/slownik