Nie musisz już odwiedzać innego agenta. Teraz w prosty i wygodny sposób kupisz atrakcyjne ubezpieczenie swojego pojazdu w Getin Banku! Możesz to zrobić bez wychodzenia z domu i o dowolnej porze – w bankowości internetowej, mobilnej oraz przez telefon. Obowiązkowe OC możesz uzupełnić o interesujące Cię pakiety dodatkowe i dopasować zakres ubezpieczenia do swoich potrzeb.
To kompleksowa ochrona pojazdów osobowych, terenowych lub dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, zarejestrowanych na terenie RP - w zakresie OC, NNW. Dla pojazdów nie starszych niż 15 lat także w zakresie Auto Casco, Assistance i Szyby.
Umowę ubezpieczenia możesz zawrzeć jako nasz klient, gdy jesteś właścicielem, współwłaścicielem lub użytkownikiem (w przypadku pojazdów w leasingu) pojazdów samochodowych. Auto możesz wykorzystywać w ramach prowadzonej jednoosobowej działalności gospodarczej.
Z ubezpieczeniem Auto Casco, Assistance, NNW i Szyby możesz liczyć na ochronę na terenie Polski oraz pozostałych krajów europejskich (w ich geograficznej części). Z wyłączeniem kradzieży pojazdu na terytorium: Albanii, Białorusi, Mołdawii, Rosji i Ukrainy. Listę krajów, na terenie których działa ubezpieczenie, znajdziesz w OWU.
W ubezpieczeniu OC zakres terytorialny regulują obowiązujące przepisy Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych z dnia 22.05.2003 r.
COMPENSA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie, w koasekuracji z Towarzystwem Ubezpieczeń Europa S.A. z siedzibą we Wrocławiu.
OC chroni Cię, gdy wyrządzisz szkodę innej osobie, kierując pojazdem mechanicznym.
Działa także podczas:
Jeśli kupisz OC w ramach pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych „Bezpieczniej z OC/AC”, „Certyfikat Zielonej Karty” możesz otrzymać bezpłatnie. W tym celu skontaktuj się z TU Europa, na co najmniej 14 dni przed wyjazdem za granicę (mailowo na adres e-mail: gnbkomunikacja@tueuropa.pl, listownie na adres centrali TU Europa S.A., ul. Gwiaździsta 62, 53-413 Wrocław lub osobiście w centrali TU Europa S.A lub w każdej jednostce ubezpieczyciela, która obsługuje klientów).
Szczegółowe zapisy dotyczące Ubezpieczenia OC reguluje Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych z dnia 22.05.2003 r.
Jeśli uważasz, że OC to za mało, dokup Auto Casco (AC) z szerokim zakresem ochrony i dopasuj go do swoich potrzeb.
AC ochroni Cię przed skutkami finansowymi uszkodzenia lub zniszczenia Twojego auta i jego wyposażenia w wyniku: wypadku, stłuczki, zderzenia się z innym przedmiotem, osobą lub zwierzęciem, dewastacją, działaniami sił przyrody, powodzi, pożaru oraz kradzieży.
Przy likwidacji szkody ubezpieczyciel wypłaci Ci odszkodowanie bez potrąceń za zużyte części zamienne, czyli bez uwzględniania ich amortyzacji (nie dotyczy: ogumienia, akumulatora, elementów ciernych układu hamulcowego i elementów układu wydechowego). Otrzymasz odszkodowanie w oparciu o koszt zakupu nowych części.
Całe ryzyko, w przypadku szkody, bierze na siebie ubezpieczyciel i wypłaci Ci 100% należnego odszkodowania – brak udziału własnego.
Ubezpieczyciel wyliczy należne odszkodowanie w wybrany przez Ciebie sposób:
Zakres ubezpieczenia możesz rozszerzyć o:
Towarzystwo udzieli Ci ochrony ubezpieczeniowej, jeśli pojazd posiada minimum:
Dzięki Assistance otrzymasz wsparcie podczas podróży ubezpieczonym pojazdem w przypadku, gdy:
Ty oraz wszyscy pasażerowie pojazdu otrzymacie pomoc w zakresie:
W związku z tym samym zdarzeniem Ubezpieczony może wybrać jedno z trzech ostatnich świadczeń, z którego chce skorzystać.
To ochrona kierowcy i pasażerów, którzy doznali obrażeń w związku z wypadkiem albo w razie śmierci którejkolwiek z tych osób. Ubezpieczenie obejmuje trwałe uszczerbki na zdrowiu (uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia, śmierci kierowcy lub pasażerów pojazdu), których doświadczysz na skutek nieszczęśliwych wypadków:
Z Ubezpieczeniem szyb pojazdu nie stracisz zniżek za bezszkodowy przebieg ubezpieczenia AC, gdy uszkodzisz lub zniszczysz szybę w Twoim samochodzie. Ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty naprawy lub wstawienia nowej szyby. Ochroną objęte są szyby zamontowane w pojeździe: czołowa, tylna oraz boczne.
Ubezpieczyciel udziela ochrony ubezpieczeniowej, gdy uszkodzisz lub zniszczysz szybę Twojego pojazdu wskutek następujących zdarzeń: wypadku, stłuczki, zderzenia się z innym przedmiotem, osobą lub zwierzęciem, dewastacji, działania sił przyrody, powodzi, pożaru.
Górną granicę odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń stanowi suma gwarancyjna, którą określa Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych z dnia 22.05.2003 r.
Suma gwarancyjna jest równowartością w złotych:
Suma gwarancyjna dotyczy jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem, bez względu na liczbę poszkodowanych.
Sumę ubezpieczenia pojazdu ustalasz w porozumieniu z ubezpieczycielem. Maksymalna wartość pojazdu, jaki możesz ubezpieczyć w ramach AC, to 250 000 zł.
Przy ustalaniu sumy ubezpieczenia bierze się pod uwagę rynkową wartość pojazdu brutto według systemów eksperckich. W przypadku pojazdów fabrycznie nowych, sumę ubezpieczenia ubezpieczyciel określa zgodnie z fakturą zakupu pojazdu (bez uwzględniania rabatów i promocji).
Suma ubezpieczenia stanowi górną granicę odpowiedzialności ubezpieczyciela i wynosi 10 000 EUR na jedno i wszystkie zdarzenia powstałe w okresie ubezpieczenia.
Możesz wybrać jedną z sum ubezpieczenia: 30 000 zł, 50 000 zł, 100 000 zł.
Wypłata świadczenia nie powoduje zmniejszenia sumy ubezpieczenia (brak konsumpcji sumy ubezpieczenia). Z zastrzeżeniem, że jeżeli ubezpieczony otrzymał jednorazowe świadczenie z tytułu uszczerbku na zdrowiu w następstwie nieszczęśliwego wypadku, a następnie zmarł, wskutek tego samego nieszczęśliwego wypadku, uprawnionemu przysługuje świadczenie z tytułu śmierci ubezpieczonego w wysokości sumy ubezpieczenia aktualnej na dzień śmierci ubezpieczonego.
Suma ubezpieczenia wynosi 3 000 zł i jest obniżana o każdą wypłatę odszkodowania (konsumpcja sumy ubezpieczenia).
W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia szyby czołowej, ubezpieczyciel uwzględnia udział własny w wysokości 200 zł.
Przed zawarciem umowy ubezpieczenia zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. Zwróć uwagę szczególnie na: zakres ochrony ubezpieczeniowej, sumę ubezpieczenia, warunki zawarcia umowy ubezpieczenia, zasady odstąpienia lub wypowiedzenia umowy ubezpieczenia oraz ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności ubezpieczyciela.
Pełny katalog ograniczeń oraz wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela, uprawniających do odmowy realizacji świadczeń, znajduje się w OWU poszczególnych ubezpieczeń. W przypadku OC, reguluje to Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych z dnia 22.05.2003 r.
fsdfdf
Ubezpieczyciel nie odpowiada m.in. za szkody, które:
Szczegółowe zapisy dotyczące Ubezpieczenia OC reguluje Ustawa o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych z dnia 22.05.2003 r.
Ubezpieczenie nie obejmuje m.in. szkód, które:
Pełny katalog ograniczeń oraz wyłączeń odpowiedzialności towarzystwa, uprawniających do odmowy wypłaty odszkodowania lub jego obniżenia, znajduje się w § 19 „Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Auto Casco Pojazdów Samochodowych (AC) dla Klientów Getin Noble Bank S.A.”
Ubezpieczenie nie obejmuje m.in. szkód:
Pełny katalog ograniczeń oraz wyłączeń odpowiedzialności towarzystwa, uprawniających do odmowy realizacji świadczeń, znajduje się w § 19 „Ogólnych Warunków Ubezpieczenia ASSISTANCE dla Klientów Getin Noble Bank S.A.”
Ubezpieczenie nie obejmuje m.in.:
Pełny katalog ograniczeń oraz wyłączeń odpowiedzialności towarzystwa, uprawniających do odmowy wypłaty świadczeń lub ich obniżenia, znajduje się w § 5 „Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego (NNW) dla Klientów Getin Noble Bank S.A.”
Ubezpieczenie nie obejmuje m.in. szkód:
Pełny katalog ograniczeń oraz wyłączeń odpowiedzialności towarzystwa, uprawniających do odmowy wypłaty odszkodowania i innych świadczeń lub ich obniżenia, znajduje się w § 6 „Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Szyb Pojazdu (SZYBY) dla Klientów Getin Noble Bank S.A.”
Składkę opłacasz jednorazowo lub ratalnie (kwartalnie lub półrocznie), w terminach wskazanych w dokumencie ubezpieczenia (polisie).
Składka ubezpieczeniowa ustalana jest za czas trwania odpowiedzialności towarzystwa, według taryfy obowiązującej w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia, w oparciu o poniższe kryteria (dot. ubezpieczeń dobrowolnych):
Umowę zawierasz na 12 miesięcy, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość w: bankowości internetowej, bankowości mobilnej lub telefonicznie przez Contact Center.
Zaloguj się do bankowości internetowej. Wybierz:
Oferta i wnioski → Ubezpieczenia → Ubezpieczenie komunikacyjne → Kup ubezpieczenie.
Po zalogowaniu się do aplikacji wybierz:
Oferta i wnioski → Ubezpieczenia → Ubezpieczenie komunikacyjne → Kup ubezpieczenie.
Skontaktuj się z nami:
Zawarcie umowy ubezpieczenia towarzystwo potwierdza dokumentem ubezpieczenia (polisą). Polisa zostanie wysłana do ubezpieczającego drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Początek i koniec okresu ubezpieczenia jest wskazany w dokumencie ubezpieczenia (polisie). Jeżeli nie umówiono się inaczej, odpowiedzialność towarzystwa rozpoczyna się w chwili zawarcia umowy ubezpieczenia i opłacenia składki jednorazowej lub pierwszej raty składki. Odpowiedzialność towarzystwa kończy się wraz z wygaśnięciem ochrony ubezpieczeniowej.
Jeżeli potrzebujesz pomocy Assistance, skontaktuj się bezpośrednio z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu: + 48 22 639 20 11 (24 h na dobę, 7 dni w tygodniu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Zgłoś szkodę niezwłocznie - nie później niż w terminie 24 godzin od uzyskania wiedzy o zdarzeniu (szkodzie). Udziel niezbędnych informacji i wyjaśnień na temat zdarzenia – aby ustalić odpowiedzialność i zakres świadczeń ze strony ubezpieczyciela.
Jeżeli chcesz zgłosić szkodę z innej umowy niż Assistance, skontaktuj się z Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group:
Zgłoś szkodę niezwłocznie:
Niezwłocznie zawiadom o zdarzeniu policję, jeśli istnieje podejrzenie, że szkoda powstała w wyniku czynu zabronionego, w tym:
Gdy szkoda powstała poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, powiadom o tym miejscową policję lub inne właściwe organy ścigania.
Ochronę ubezpieczeniową otrzymujesz na podstawie indywidualnej umowy ubezpieczenia, którą zawarłeś.
Oświadczenie o sprzedaży pojazdu z załączonymi dokumentami prześlij do TU Europa S.A.:
Pomocniczy wzór Oświadczenia o sprzedaży pojazdu znajdziesz w Centrum Dokumentów w sekcji "Ubezpieczenia / Ubezpieczenie komunikacyjne Bezpieczniej z OC/AC".
Jeśli chcesz zgłosić przeniesienie prawa własności ubezpieczonego pojazdu, powinieneś przekazać dokument, który potwierdza przeniesienie prawa własności pojazdu: umowę kupna-sprzedaży lub oświadczenie klienta o zbyciu pojazdu, umowę darowizny, dokument cesji, dokument wykupu z leasingu.
Dokument powinien zawierać następujące informacje:
W przypadku zgonu właściciela pojazdu, do zgłoszenia przeniesienia własności pojazdu dołącz akt zgonu.
Razem ze zgłoszeniem przeniesienia własności pojazdu, możesz złożyć wniosek o zwrot składki za okres niewykorzystanej ochrony ubezpieczeniowej. Pomocniczy wzór Wniosku o zwrot składki znajdziesz w Centrum Dokumentów w sekcji dot. ubezpieczenia komunikacyjnego.
Jeżeli zawarłeś umowę przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, możesz odstąpić od umowy ubezpieczenia. Złóż pisemne oświadczenie w tym zakresie w terminie 30 dni od dnia, kiedy otrzymałeś informację o jej zawarciu. Umowę rozwiążemy z dniem, w którym ubezpieczyciel otrzyma oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Podpisz własnoręcznie i prześlij pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia:
Pomocniczy wzrór Oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia znajdziesz w Centrum Dokumentów.
Możesz wypowiedzieć umowę ubezpieczenia OC z końcem okresu ubezpieczenia. Możesz też wypowiedzieć umowę ubezpieczenia OC wznowioną automatycznie, jeżeli posiadasz w tym samym czasie drugą umowę ubezpieczenia OC na ten sam pojazd w innym zakładzie ubezpieczeń.
Nabywca pojazdu może wypowiedzieć umowę ubezpieczenia OC w dowolnym momencie.
W tym celu podpisz własnoręcznie i prześlij pisemne oświadczenie:
Pomocniczy wzrór Oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia znajdziesz w Centrum Dokumentów.
Cesję z polisy AC na rzecz banku ustanawiasz, gdy składasz wniosek o ubezpieczenie komunikacyjne. Jeśli jednak nie wpisałeś tej informacji we wniosku i chciałbyś ją uzupełnić, podpisz własnoręcznie i prześlij dyspozycję do TU Europa S.A.:
W dyspozycji wskaż:
Jeśli na wniosku podałeś informację o cesji, a chciałbyś znieść cesję, prześlij do TU Europa S.A.
dyspozycję wraz z kopią dokumentu z banku potwierdzającego spłatę kredytu.
Jeśli chcesz zamówić kopię polisy, skontaktuj się z TU Europa S.A.:
Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego wariantu ubezpieczenia. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia komunikacyjnego - OWU AC, OWU Assistance, OWU NNW, OWU Szyby. W dokumentach znajdziesz informacje o zakresie ochrony, warunkach przystępowania, ograniczeniach oraz wyłączeniach odpowiedzialności Ubezpieczycieli. OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są na stronie banku w Centrum Dokumentów.
Ubezpieczycielami są Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. we współpracy z Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group. Getin Noble Bank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego, wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 11165368/A. Agent działa na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Szczegółowy zakres ubezpieczenia, w tym wyłączenia i ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia (OWU), dostępnych na stronie getinbank.pl. Getin Bank jest częścią Getin Noble Bank S.A.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.getinbank.pl/slownik
Getin Noble Bank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez pomioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, uprzejmie informujemy, że od 11 października 2015 r. zmianie ulegają zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Przedmiotowa ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień w komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje.
W załączeniu prezentujemy zasady składania i rozpatrywania reklamacji przez poszczególne Towarzystwa Ubezpieczeń współpracujące z Getin Noble Bank S.A. z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z nimi.
Kontakt telefoniczny
Centrum Obsługi Klienta Noble dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.