• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści

Menu - segmenty

  • Klienci indywidualni
  • Bankowość Osobista
  • Private Banking
  • Firmy
  • Sektor publiczny
  • A
  • A

[Klienci indywidualni] Menu - pomoc

  • Pomoc
  • Znajdź placówkę
  • Kontakt
Klienci indywidualni Najlepsza jakość obsługi w Polsce

Aktualności - Getin Bank

Menu
Weź kredyt Otwórz konto Zaloguj się
Zaloguj się
  • Konta osobiste
  • Karty
  • Oszczędności
  • Kredyty
  • Bankowość Elektroniczna
  • Inwestycje
  • Ubezpieczenia
  • UA
Menu

[Klienci indywidualni] Menu - mobilne

  • Kontakt
  • Placówki
  • Bankomaty
  • Kursy walut

Aktualności

  1. Strona główna
  2. Klienci indywidualni
  3. Aktualności
Powrót do strony Klienci indywidualni
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej w nocy z 6 na 7 listopada
03.11.2020
Drodzy Klienci, zmieniamy się dla Was! Dlatego w nocy z piątku na sobotę (6 na 7 listopada) od godziny 23:50 do 4:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej.
Więcej
Uważaj na oszustów podających się za pracowników firmy inwestycyjnej
15.10.2020
Szanowni Klienci! Przestrzegamy przed kontaktami ze strony oszustów, którzy przedstawiają się jako pracownicy firmy inwestycyjnej.
Więcej
Getin Bank z najlepszą obsługą klienta w kanałach zdalnych
05.10.2020
Getin Bank został wyróżniony za wysoką jakość obsługi w 6. edycji projektu Instytucja Roku organizowanej przez portal Mojebankowanie.pl.
Więcej
Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej w nocy z 9 na 10 października
05.10.2020
Drodzy Klienci, zmieniamy się dla Was! Dlatego w nocy z piątku na sobotę (9 na 10 października) od godziny 23:30 do 8:00 będziemy prowadzić prace techniczne. W tym czasie nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Bankowości Mobilnej.
Więcej
Zmiany w zakładce Przyszłe Płatności w Bankowości Internetowej i Mobilnej
29.09.2020
Drodzy Klienci, od 29 września zmieniamy widok zakładki Przyszłe Płatności w Bankowości Internetowej i Mobilnej. Zachęcamy do zapoznania się ze zmianami.
Więcej
Poprzednia
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
Następna

[Klienci indywidualni] Menu - Stopka (pierwszy wiersz)

  • Kontakt

  • Pomoc

  • Centrum Dokumentów

  • Placówki i bankomaty

Przydatne

  • Zawieszenie spłat kredytu
  • Porównanie Kont Bankowych
  • Ranking Lokat
  • Przewodnik finansowy
  • Bankowość internetowa – Zaloguj
  • Bankowość mobilna – pobierz aplikację
  • Franczyza
  • Świadczenie 500+
  • Świadczenie 500+ dla dzieci z Ukrainy
  • Program Dobry Start
  • Rodzinny kapitał opiekuńczy
  • Dofinansowanie pobytu w żłobku
  • Bezpieczna bankowość
  • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
  • Kursy walut
  • GetinAPI

O Banku

  • O Banku
  • Nagrody i wyróżnienia
  • Kariera
  • Biuro Prasowe
  • Relacje inwestorskie
  • Licytacje
  • RODO
  • PSD2
  • Polityka prywatności
  • Wskaźniki referencyjne i BMR

Infolinia

+48 664 919 797
+48 32 604 30 01

 

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00, a także produktów inwestycyjnych, które obsługiwane są pod numerem +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

 

© 2022 Getin Noble Bank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

© 2022 Getin Noble Bank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

Stopka - Smartfon

Stopka_detal.png

Aplikacja Getin Mobile

Bankuj wygodnie
wszędzie, gdzie jesteś

Download_on_the_App_Store
Download_on_the_Google_Play
120x40Huawei AppGallery.png [1.15 KB]
Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00, a także produktów inwestycyjnych, które obsługiwane są pod numerem +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość