Bankuj bezpiecznie! Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank.

Zachęcamy do realizowania wszelkich dyspozycji poprzez Bankowość Elektroniczną.

Instrukcja odblokowania dostępu do Bankowości Internetowej

Instrukcja

 

Jeśli używasz aplikacji Getin Mobile, zaloguj się, a następnie w menu wybierz Ustawienia/Kanały dostępu do Banku, Bankowość Internetowa – Odblokuj.

blok1.png [31.34 KB]blok2.png [25.70 KB]blok3.png [16.60 KB]IMG_5247.PNG [35.11 KB]

Możesz skorzystać z przycisku Odblokuj, dostępnego po wpisaniu loginu konta, które zostało zablokowane. Zostaniesz przekierowany do formularza. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

 

Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym i zablokujesz sobie dostęp do Bankowości Internetowej, możesz go samodzielnie odblokować w kilku krokach.

  1.  Na stronie logowania do Bankowości Internetowej kliknij przycisk ODBLOKUJ. 
    odblokuj1.jpg [26.52 KB]
  2.  Odpowiedz na dwa podstawowe pytania weryfikacyjne. Musisz udzielić poprawnej odpowiedzi na oba pytania.
    odblokuj2.jpg [17.06 KB]
  3.  Odpowiedz na pięć losowo wybranych pytań. Dwa z nich będą dotyczyły Twoich danych, trzy będą dotyczyły produktów, które posiadasz w naszym Banku. Musisz udzielić poprawnej odpowiedzi na wszystkie pytania.
  4.  Po przejściu poprawnie wszystkich kroków otrzymasz na swój adres e-mail podany w Bankowości link autoryzacyjny do potwierdzenia operacji odblokowania dostępu do Bankowości Internetowej. 

    odblokuj3.jpg [93.33 KB]
  5.  Po kliknięciu w link autoryzacyjny, dostęp do Twojej Bankowości zostanie odblokowany. Zaloguj się swoim loginem i hasłem do Bankowości.
  6. Jeśli nie przejdziesz poprawnie procesu weryfikacji, proces samodzielnego odzyskania dostępu do Bankowości Internetowej zostanie zablokowany na 24 godziny. Jeśli trzy razy błędnie podasz kod SMS możliwość samodzielnego odzyskania loginu zostanie zablokowana, dostęp do Bankowości będziesz mógł odzyskać podczas wizyty w placówce Banku lub kontaktując się z Infolinią pod numerem 32 604 30 17. Pamiętaj tylko o przygotowaniu adresu e-mail i numeru telefonu, które podałeś w banku do kontaktu, to na nie wysłany zostanie nowy, tymczasowy login.
    odblokuj4.jpg [11.70 KB]

 

Swój dostęp do Bankowości Internetowej możesz samodzielnie odzyskać 5 razy w ciągu 12 miesięcy od pierwszej próby autoodblokowania.

 

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość