Bankuj bezpiecznie! Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank.

Zachęcamy do realizowania wszelkich dyspozycji poprzez Bankowość Elektroniczną.

Instrukcja pierwszego logowania do Bankowości Internetowej

Jak aktywować dostęp?

 

 

KROK 1.
PODAJ LOGIN.
Podaj login. Znajdziesz go na umowie i w wiadomości e-mail.Przewodnik po koncie_23.091.jpg [66.55 KB]
KROK 2.
PODAJ HASŁO PIERWSZEGO LOGOWANIA.
Otrzymałeś je w wiadomości SMS.Przewodnik po koncie_23.092.jpg [68.10 KB]

 

 

KROK 3.
ZMIEŃ HASŁO NA WŁASNE.
Wpisz dwukrotnie Twoje docelowe hasło. Pamiętaj, że powinno zawierać co najmniej 10 znaków, w tym przynajmniej jedną dużą literę, jedną małą literę i jedną cyfrę.Przewodnik po koncie_23.093.jpg [65.55 KB]
KROK 4.
PODAJ KOD SMS.
Otrzymasz go po wpisaniu swojego nowego hasła. Pamiętaj, aby nie podawać nikomu hasła do Bankowości Internetowej.Przewodnik po koncie_23.094.jpg [107.31 KB]

 

 

KROK 5.
ABY PRZYSPIESZYĆ LOGOWANIE...
możesz dodać własne urządzenie do Zarejestrowanych urządzeń i logując ie na tym urządzeniu podawać tylko login i hasło. Urządzenie możesz dodać do Zarejestrowanych urządzeń, jeżeli jesteś jedo jedynym użytkownikiem

Przewodnik po koncie_23.095.jpg [73.73 KB]
Przewodnik po koncie_23.096.jpg [101.60 KB]

 

 

GOTOWE
POPRAWNIE ZALOGOWAŁEŚ SIĘ DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.

Od teraz, jeżeli nie będziesz logował się z Zarejestrowanego urządzenia, każdekolejne logowanie będzie wymagało podania loginu, hasła oraz dodatkowej autoryzacji kodem SMS lub mobilną autoryzacją na urządzeniu mobilnym.

Pamiętaj, aby wylogować się przed odejściem od komputera.

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość