Instrukcja pierwszego logowania do Bankowości Internetowej

Do Bankowości Internetowej zalogujesz się w kilku prostych krokach:

  1. Na stronie www.getinbank.pl kliknij w przycisk ZALOGUJ.
    Zrzut ekranu 2018-04-17 o 17.03.48.png [148.25 KB]
  2. Podaj login. Otrzymałeś go od nas w wiadomości powitalnej e-mail. Login znajduje się również na umowie.
    login1-3.jpg [23.23 KB]
  3. Podaj hasło startowe do logowania. Otrzymałeś je od nas w wiadomości SMS.haslo1-2.jpg [21.59 KB]
  4. Zmień hasło na własne. Możesz nadać dowolne hasło, które będzie Ci łatwo zapamiętać. W tym miejscu możesz też zdecydować czy w przyszłości będziesz podawać hasło w całości, czy tylko jego wybrane znaki. Podczas każdego kolejnego logowania należy używać tylko nowego hasła.
    SCREEN4_PORADNIK.jpg [62.09 KB]
  5. Zmień również hasło do Bankowości Telefonicznej, aby w przyszłości łatwiej się logować.
    haslo_do_BT-2.png [58.31 KB]
  6. Jeżeli chcesz logować się do Bankowości Internetowej również własnym loginem (aliasem) po zalogowaniu się wybierz opcję Własny login.
    BI_wlasny_login-2.png [89.81 KB]

Gotowe! Poprawnie zalogowałeś się do Bankowości Internetowej. Od teraz każde kolejne logowanie będzie wymagało jedynie podania Loginu i Hasła. Pamiętaj, aby przed odejściem od komputera wylogować się.

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00 oraz soboty w godzinach 8.00 - 16.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość