Drogi Kliencie!

Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank.
Przypominamy, że większość dyspozycji możesz samodzielnie zrealizować całodobowo z poziomu Bankowości Internetowej i Mobilnej.
Nie masz dostępu do Bankowości? Sprawdź. Chcesz zmienić hasło do Bankowości? Zobacz. Chcesz odzyskać login do Bankowości? Sprawdź jak to zrobić.

Przed udaniem się do placówki sprawdź jej dostępność.

Nowa szybka i wygodna forma akceptowania operacji w Bankowości Internetowej już dostępna!

 

Rób wygodnie przelewy w Bankowości Internetowej, potwierdzaj je szybko i bezpiecznie w aplikacji Getin Mobile bez konieczności przepisywania kodów SMS.

Mobilną Autoryzację możesz łatwo uruchomić wybierając Metodę Autoryzacji w Ustawieniach aplikacji.

Mobilna Autoryzacja

Nie musisz już tracić czasu na przepisywanie hasła SMS, aby potwierdzić przelew lub inną operację w Bankowości Internetowej na komputerze. Po zleceniu operacji na komputerze, dostaniesz powiadomienie push w aplikacji mobilnej na telefonie. Kliknij w nie, a następnie zaloguj się do aplikacji. Sprawdź wszystkie dane operacji. Jeśli się zgadzają, wystarczy, że klikniesz Potwierdź, a Twoja operacja zostanie zlecona do realizacji.

Zacznij korzystać z Mobilnej Autoryzacji

Zacznij korzystać z Mobilnej Autoryzacji

1. Zainstaluj aplikację

Wyszukaj ją wpisując Getin Mobile w sklepie odpowiednim dla Twojego telefonu. Aplikacja dostępna jest dla platformy Android od wersji 5.0, iOS od wersji 10.3.

    

 

Zacznij korzystać z Mobilnej Autoryzacji

2. W menu aplikacji wybierz Ustawienia/Metoda autoryzacji

Kliknij przycisk Aktywuj. Od teraz zamiast dotychczasowej metody autoryzacji (kody SMS/token) wszystkie operacje wykonane w Bankowości Internetowej będziesz potwierdzać Mobilną Autoryzacją w aplikacji.

 

Pomoc

Co to jest Mobilna Autoryzacja?
Nie dostaję powiadomień o nowych operacjach do potwierdzenia. Dlaczego?
Jak zrezygnować z Mobilnej autoryzacji?
Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość