Nowa szybka i wygodna forma akceptowania operacji w Bankowości Internetowej już dostępna!

 

Rób wygodnie przelewy w Bankowości Internetowej, potwierdzaj je szybko i bezpiecznie w aplikacji Getin Mobile bez konieczności przepisywania kodów SMS.

Mobilna Autoryzacja

Nie musisz już tracić czasu na przepisywanie hasła SMS, aby potwierdzić przelew lub inną operację w Bankowości Internetowej na komputerze. Po zleceniu operacji na komputerze, dostaniesz powiadomienie push w aplikacji mobilnej na telefonie. Kliknij w nie, a następnie zaloguj się do aplikacji. Sprawdź wszystkie dane operacji. Jeśli się zgadzają, wystarczy, że klikniesz Potwierdź, a Twoja operacja zostanie zlecona do realizacji.

Zacznij korzystać z Mobilnej Autoryzacji

Zacznij korzystać z Mobilnej Autoryzacji

1. Zainstaluj aplikację

Wyszukaj ją wpisując Getin Mobile w sklepie odpowiednim dla Twojego telefonu. Aplikacja dostępna jest dla platformy Android od wersji 4.4, iOS od wersji 9.3 i Windows od wersji 8.0.

        

 

Zacznij korzystać z Mobilnej Autoryzacji

2. W menu aplikacji wybierz opcję Mobilna Autoryzacja

Kliknij przycisk Aktywuj. Od teraz zamiast dotychczasowej metody autoryzacji (kody SMS/token) wszystkie operacje wykonane w Bankowości Internetowej będziesz potwierdzać Mobilną Autoryzacją w aplikacji.

 

Pomoc

Co to jest Mobilna Autoryzacja?
Nie dostaję powiadomień o nowych operacjach do potwierdzenia. Dlaczego?
Jak zrezygnować z Mobilnej autoryzacji?
Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00 oraz soboty w godzinach 8.00 - 16.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość