Program Mastercard Priceless Specials

logo-mc-priceless-small.png [23.87 KB]

 

Zbieraj punkty,
wymieniaj je na nagrody
i otrzymuj bezcenne prezenty

Priceless Specials to program dla posiadaczy kart płatniczych Mastercard®, w którym zyskujesz dodatkowe korzyści dzięki transakcjom bezgotówkowym w punktach handlowo-usługowych będących partnerami programu. Kiedy płacisz kartą, na Twoim koncie w programie dopisywane są punkty. Oprócz zbierania ich na ogólnych zasadach, Program oferuje Ci także promocje okresowe, w tym oferty dopasowane do Twoich zwyczajów zakupowych – dzięki temu zbierasz punkty jeszcze szybciej! Te punkty możesz następnie – po zalogowaniu się na platformie Priceless Specials – wymieniać na nagrody.

Wypełnij formularz rejestracyjny programu MasterCard Priceless Specials

Wypełnij formularz rejestracyjny programu MasterCard Priceless Specials

Zarejestruj się do Programu i otrzymuj nagrody!

Pokaż pełną treść

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa 33 (Bank). Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy), formularz: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gnb.pl. Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej niż 90 dni do celu rozliczeń Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi przygotowanie oferty.

* https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00 oraz soboty w godzinach 8.00 - 16.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość