Przelewy na telefon BLIK

Nie masz numeru konta odbiorcy? Wysyłaj i odbieraj natychmiastowe przelewy na telefon BLIK

 

  • Przelew natychmiastowy
  • Przelew bez opłat
  • Wystarczy numer telefonu

Poznaj korzyści

 

Nie masz gotówki, a chcesz oddać znajomemu za kino? Nie masz drobnych, a chcesz rozliczyć wyjście na pizzę ze znajomymi?

Teraz to już nie problem! BLIK i jest…oddane.

Twój przelew dotrze do odbiorcy natychmiast, nie tracisz czasu na szukanie drobnych lub bankomatu ani, nie musisz prosić o przesłanie numeru rachunku. Numery telefonu do znajomych, przecież masz w telefonie! Tak samo jak BLIKA!

Jak korzystać?

Jak korzystać?
Wybierasz odbiorcę z listy kontaktów – nie musisz znać numeru konta, wystarczy numer telefonu
Jak korzystać?
Ikonka BLIKA obok numeru telefonu na liście kontaktów podpowie Ci, czy Twój znajomy używa przelewów na telefon BLIK
Jak korzystać?
Przelew dotrze do odbiorcy natychmiast, nie ważne, czy jest święto, czy weekend i która jest godzina.
Jak korzystać?
Przelew jest darmowy!

Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?

Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?

Aby odbierać przelewy na telefon BLIK powiąż swój numer telefonu z numerem konta w aplikacji Getin Mobile.

Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?
1
Zaloguj się do aplikacji Getin Mobile
Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?
2
Na głównym ekranie wybierz Kod BLIK > Ustawienia BLIK > Przelew na telefon lub w menu wybierz Ustawienia > Ustawienia BLIK> Przelew na telefon
Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?
3
Zapoznaj się z informacjami i zarejestruj numer
Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?
4
Operację potwierdź kodem SMS i kodem PIN do aplikacji mobilnej

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość