Przelewy na telefon BLIK

Nie masz numeru konta odbiorcy? Wysyłaj i odbieraj natychmiastowe przelewy na telefon BLIK

 

  • Przelew natychmiastowy
  • Przelew bez opłat
  • Wystarczy numer telefonu

Poznaj korzyści

 

Nie masz gotówki, a chcesz oddać znajomemu za kino? Nie masz drobnych, a chcesz rozliczyć wyjście na pizzę ze znajomymi?

Teraz to już nie problem! BLIK i jest…oddane.

Twój przelew dotrze do odbiorcy natychmiast, nie tracisz czasu na szukanie drobnych lub bankomatu ani, nie musisz prosić o przesłanie numeru rachunku. Numery telefonu do znajomych, przecież masz w telefonie! Tak samo jak BLIKA!

Jak korzystać?

Jak korzystać?
Wybierasz odbiorcę z listy kontaktów – nie musisz znać numeru konta, wystarczy numer telefonu
Jak korzystać?
Ikonka BLIKA obok numeru telefonu na liście kontaktów podpowie Ci, czy Twój znajomy używa przelewów na telefon BLIK
Jak korzystać?
Przelew dotrze do odbiorcy natychmiast, w godzinach 0:00 - 23:00, przez cały tydzień, nieważne, czy jest święto, czy weekend
Jak korzystać?
Przelew jest darmowy!

Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?

Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?

Aby odbierać przelewy na telefon BLIK powiąż swój numer telefonu z numerem konta w aplikacji Getin Mobile.

Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?
1
Zaloguj się do aplikacji Getin Mobile
Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?
2
Na głównym ekranie wybierz Kod BLIK > Ustawienia BLIK > Przelew na telefon lub w menu wybierz Ustawienia > Ustawienia BLIK> Przelew na telefon
Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?
3
Zapoznaj się z informacjami i zarejestruj numer
Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?
4
Operację potwierdź kodem SMS i kodem PIN do aplikacji mobilnej

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik

Sprawdź nowe funkcje BLIK w Getin Mobile!

Prośba o przelew BLIK

Potrzebujesz pożyczyć pieniądze od znajomego, a może ktoś zapomniał oddać Ci za wspólne zakupy?
Wyślij prośbę o przelew z aplikacji Getin Mobile. Gdy odbiorca ją zaakceptuje, pieniądze trafią od razu na Twoje konto.
Prośbę możesz wysłać do znajomych:

  • którzy mają BLIKA
  • mają konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK.

Nie musisz znać ich numeru rachunku, wystarczy numer telefonu.

Jak wysłać prośbę o przelew w Getin Mobile?

Jak wysłać prośbę o przelew w Getin Mobile?

Jak wysłać prośbę o przelew w Getin Mobile?
1

Zaloguj się do aplikacji mobilnej, a następnie przejdź do usługi „Prośba o przelew”. Znajdziesz ją w ustawieniach BLIK.

Jak wysłać prośbę o przelew w Getin Mobile?
2

Wybierz jednego lub kilku odbiorców prośby z książki lub wpisz ich ręcznie.

Jak wysłać prośbę o przelew w Getin Mobile?
3

Następnie wpisz kwotę, o przesłanie której prosisz oraz tytuł prośby. Wyślij prośby do znajomych i czekaj na przelewy. Pamiętaj, że Twój znajomy może odrzucić prośbę lub nic z nią nie zrobić. Prośba o przelew czeka na reakcję przez 72 godziny.

Podział rachunku BLIK

Wspólne zakupy, zrzutka na prezent albo wyjście na pizzę ze znajomymi? Podziel rachunek w Getin Mobile! 

  • Dzielisz rachunki ze znajomymi w aplikacji Getin Mobile
  • Nie potrzebujesz kalkulatora, wpisz kwotę, a aplikacja podzieli dzieli ją automatycznie
  • Nie musisz się upominać! Twoi znajomi dostaną prośbę o przelew - wystarczy, że ją zaakceptują, by wysłać Ci pieniądze
  • Od razu widzisz, kto Ci oddał

Jak podzielić rachunek w Getin Mobile?

Jak podzielić rachunek w Getin Mobile?
1

Zaloguj się do aplikacji mobilnej, a następnie przejdź do usługi „Podział rachunku”. Znajdziesz ją w ustawieniach BLIK

Jak podzielić rachunek w Getin Mobile?
2

Wpisz kwotę wydatków którą chcesz podzielić. Wybierz z książki znajomych lub wpisz ich numery telefonu ręcznie. Pamiętaj, że do podziału rachunku możesz dodać także siebie!

Jak podzielić rachunek w Getin Mobile?
3

W razie potrzeby zmodyfikuj ręcznie kwoty przy poszczególnych osobach. Nie zapomnij o dodaniu informacji czego dotyczy podział rachunku! Wyślij prośby o zwrot środków i czekaj na przelewy od znajomych.

Dokumenty

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

+48 664 919 797

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość