Bankuj bezpiecznie! Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank w związku z epidemią.
(W placówkach Banku obowiązują zmienione zasady obsługi).
Zachęcamy do realizowania wszelkich dyspozycji poprzez Bankowość Elektroniczną.
Jedna karta umożliwiająca płatności bez przewalutowania w 5 walutach – PLN, EUR, USD, GBP i CHF
0 zł za aktywację i korzystanie z usługi wielowalutowej
Możliwość włączenia usługi na wszystkich kartach debetowych wydanych do Konta Proste Zasady
Waluta transakcji zostanie rozpoznana automatycznie, dzięki czemu odpowiednia kwota zostanie pobrana bezpośrednio z rachunku walutowego – pod warunkiem posiadania wystarczających środków
#prostezasady
O finansach na pobyt za granicą pomyśl jeszcze w kraju. Możesz uniknąć niepotrzebnych kosztów!
Nie musisz wnioskować o nową kartę. Usługa dostępna jest dla wszystkich posiadaczy Konta Proste Zasady
Otwórz rachunek walutowy w EUR, USD, GBP lub CHF.
Wpłać odpowiednią ilość środków na rachunek.
Podłącz rachunki walutowe do swojej karty debetowej za pośrednictwem Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej lub w dowolnej placówce Getin Banku.
Dokonaj transakcji za granicą lub w Internecie i oszczędzaj na przewalutowaniach.
1
Zaloguj się do Bankowości Internetowej lub Mobilnej
2
Wybierz zakładkę „Karty”
3
Wejdź w „Szczegóły karty” swojej karty debetowej wydanej do Konta Proste Zasady
4
W sekcji „Rachunki walutowe” kliknij przycisk „Podłącz”
5
Zaakceptuj Regulamin usługi (w przypadku pierwszego podłączenia rachunku walutowego do karty) i potwierdź operację kodem SMS lub za pomocą autoryzacji mobilnej
Rachunki walutowe możesz podłączać i odłączać od karty w dowolnym momencie. Rachunek w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w Getin Noble Bank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
W ramach usługi wielowalutowej Klient może podłączyć do karty rachunki walutowe prowadzone w walutach: EUR, USD, GBP oraz CHF.
Podłączenie/odłączenie rachunku walutowego do karty debetowej może odbyć się w placówce Banku, za pośrednictwem Bankowości Internetowej i Mobilnej oraz na Infolinii.
Nie ma konieczności zamawiania nowej karty. Usługa może być uruchomiona na wszystkich kartach wydanych do kont osobistych – Proste Zasady, Noble oraz Noble Private Banking.
Nie. Zarówno aktywacja, jak i korzystanie z usługi są bezpłatne.
Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie. Rachunek prowadzony w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w „Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w Getin Noble Bank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej”. Wysokość prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów oraz opis usługi DCC znajdują się w Regulaminie usługi. Pozostałe opłaty za Karty debetowe określone są w TOiP.
Szczegóły dotyczące funkcjonowania usługi wielowalutowej oraz Tabela Opłat i Prowizji dostępne są na getinbank.pl oraz w placówkach Getin Banku.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik
Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.
Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą Napisz do nas wiadomość