Załóż lokatę bez wychodzenia z domu!

e-Lokata na Nowe Środki

 

3,9%

 

  • Bez utraty odsetek przy zerwaniu lokaty
  • Na 4 miesiące, już od 500 zł
  • Maksymalna kwota – 1 000 000 zł

e-Lokata Tradycyjna

do 3%

  • Od 1,55% do 3,00% na cały okres trwania lokaty
  • Okres: na 2,3,4 lub 6 mies., kwota: min. 500 zł

Lokata Mobilna

4%

  • Stałe oprocentowanie 4,00%
  • Okres: na 2 mies., kwota: min. 500 zł

Wybierz lokatę w Getin Banku i zyskaj

Wybierz lokatę w Getin Banku i zyskaj

Wybierz lokatę w Getin Banku i zyskaj
Korzystne oprocentowanie

Oprocentowanie lokat bankowych w Getin Banku jest zawsze konkurencyjne. W oszczędzaniu, oprócz bezpieczeństwa Twoich środków to zysk jest najważniejszy. Dlatego wysoki procent na lokacie masz u nas jak w banku!

Wybierz lokatę w Getin Banku i zyskaj
Ofertę lokat na miarę potrzeb

Możesz dysponować swoim środkami finansowymi w sposób, który jest dla Ciebie najwygodniejszy. Oferujemy lokaty krótko- i długoterminowe, ze stałym i zmiennym oprocentowaniem, możesz zacząć oszczędzać.

Wybierz lokatę w Getin Banku i zyskaj
Wygodny dostęp do środków na lokacie

Dzięki nowoczesnej Bankowości Internetowej i aplikacji na telefon Getin Mobile możesz wygodnie zarządzać swoimi finansami. Gdziekolwiek jesteś!

Masz dodatkowe pytania?

Masz dodatkowe pytania?

Wypełnij formularz, oddzwonimy
Dane kontaktowe

Administratorem danych osobowych jest Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie (01-208) ul. Przyokopowa 33 (Bank). Dane kontaktowe Banku: Getin Noble Bank S.A. ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, telefon: 197 97 lub 32 604 30 01 (z zagranicy), formularz: https://www.getinbank.pl/kontakt/formularz-kontaktowy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@gnb.pl. Bank przetwarza dane osobowe w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Bank (art. 6 ust. 1 lit. f RODO* - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) , tj. w celu marketingu towarów lub usług Banku. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas do 30 dni w celu prezentacji usług oferowanych przez Bank i nie dłużej niż 90 dni do celu rozliczeń Masz prawo do żądania od Banku dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a niepodanie danych uniemożliwi przygotowanie oferty.

* https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

Masz pytania?

Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:

197 97

Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00 – 22.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00 oraz soboty w godzinach 8.00 - 16.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.


Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą

Napisz do nas wiadomość