Jak sprawdzić, czy w moim telefonie mogę uruchomić logowanie się odciskiem palca?

Jeśli na urządzeniu nie ma dodanego odcisku/odcisków palców, Aplikacja Mobilna nie wyświetli opcji logowania palcem w ramach ekranów logowania/aktywacji logowania palcem ani w ustawieniach.

 

Logowanie odciskiem palca jest dostępne na platformach iOS i Android  (od ver. 6.0) na urządzeniach posiadających skonfigurowany czytnik linii papilarnych. Usługa jest wspierana na urządzeniach: Samsung: Galaxy S6, Galaxy S7; Sony: Xperia Z5, Xperia Z5 Compact, Xperia Z5 Premium; Google: Nexus 6P, Nexus 5X; Pozostałe: HTC One A9, Huawei Mate 8, Huawei Honor 8, OnePlus 2, Xiaomi Mi5.

 

Niektóre urządzenia z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych nie wspierają natywnej obsługi czytnika linii papilarnych zgodnej z systemem Android 6.0, w oparciu o którą działa aplikacja. Dotyczy to m.in. telefonów Samsung Galaxy S5 i Samsung Galaxy Note 4, dlatego na tych urządzeniach logowanie odciskiem palca może nie działać.

Czy odpowiedź była pomocna?