Jak zmienić hasło do Bankowości Mobilnej?

Hasło możesz zmienić bezpośrednio w aplikacji mobilnej wybierając Menu (trzy kreski w górnym rogu ekranu), a następnie w sekcji Ustawienia przycisk Zmiana hasła. Zmiana będzie wymagała podania dotychczasowego hasła oraz zatwierdzenia poprzez podanie kodu PIN do aplikacji mobilnej.

Jeśli nie pamiętasz dotychczasowego hasła masz dwie możliwości:

  • W aplikacji mobilnej przed zalogowaniem wybierz Menu, a następnie opcję Lista profili. Po wybraniu przycisku Dodaj nowy profil będziesz mógł utworzyć kolejny profil weryfikując się loginem i hasłem do Bankowości Internetowej. Po podaniu danych do logowania w Bankowości Internetowej zostaniesz poproszony o zdefiniowanie nowego hasła do Bankowości Mobilnej. Pamiętaj, aby przed kolejnym logowaniem do aplikacji mobilnej wybrać najpierw nowy profil – wejdź w Menu, Lista profili i oznacz nowy profil jak domyślny.  W tym samym miejscu możesz usunąć poprzedni profil, do którego nie pamiętasz hasła – wybierz przy nim przycisk Usuń.
  • Usuń dane urządzenia mobilnego w Bankowości Internetowej (Ustawienia, Aplikacje, zakładka Bankowość Mobilna, przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji Aktywne urządzenia mobilne wybierz przycisk Usuń). Następnie ponownie zainstaluj aplikację i zdefiniuj hasło do aplikacji zainstalowanej na telefonie komórkowym.

Czy odpowiedź była pomocna?