Co to jest i do czego służy Bankowość Telefoniczna?

Bankowość Telefoniczna jest jednym z kanałów obsługi Bankowości Elektronicznej. Jest to bezpłatna usługa, dzięki której możesz wydawać liczne dyspozycje przez Infolinię Getin  Banku bez wychodzenia z domu.  

 

Każdorazowy kontakt z Infolinią wymaga od Ciebie zalogowania się do Bankowości Telefonicznej, abyśmy mieli pełen wgląd w posiadane przez Ciebie produkty, a także mogli udzielić Ci odpowiedzi na stawiane pytania oraz poprawnie wykonać wydawane przez Ciebie dyspozycje. Część dyspozycji jest dostępna całodobowo w automatycznym serwisie telefonicznym, a niektóre wymagają kontaktu z konsultantem.

 

Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje o Twoich produktach ważne jest, abyś po połączeniu z Infolinią pod numerem telefonu 197 97 lub +48 32 604 30 01 wybrał opcję Klienta Indywidualnego, która w kolejnym kroku umożliwi Ci zalogowanie się do Bankowości Telefonicznej. 

Czy odpowiedź była pomocna?