W jaki sposób aktywuję i nadam PIN do karty?

Dla Twojej wygody udostępniamy 4 sposoby aktywacji karty i zmiany numeru PIN do karty:

  • Przez Bankowość Internetową

Zaloguj się do Bankowości Internetowej i wybierz zakładkę Karty, gdzie wyświetlą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty. Następnie jeśli chcesz aktywować kartę, naciśnij przycisk Aktywuj, natomiast jeśli chcesz zmienić numer PIN, wybierz przycisk Szczegóły. W tym widoku pojawi się opcja Zmień PIN. Po wciśnięciu tego przycisku system poprosi Cię o wprowadzenie nowego 4-cyfrowego numeru PIN oraz o jego powtórzenie  Po wykonaniu tych czynności kliknij Zapisz. Następnie otrzymasz SMS-em kod autoryzacyjny. Przepisanie go i zatwierdzenie spowoduje nadanie nowego kodu PIN do Twojej karty.

  • Przez Bankowość Mobilną

Zaloguj się do Bankowości Mobilnej i wejdź do menu znajdującego się w górnej części ekranu (trzy równoległe kreski, ułożone jedna pod drugą). Następnie wybierz Karty, a na ekranie telefonu pokażą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty. Znajdź właściwą i wejdź w Szczegóły karty. Jeśli w tym momencie chcesz aktywować kartę, naciśnij przycisk Aktywuj. Jeśli chcesz zmienić numer PIN, wejdź w Więcej i wybierz Zmień PIN. Na tym etapie pojawią się do uzupełnienia dwa okna, w które trzeba wpisać nowy kod PIN. Po poprawnym wprowadzeniu numeru PIN naciśnij Potwierdź.

  • Przez Infolinię - samodzielnie w systemie automatycznym

Zadzwoń  na Infolinię pod numer 197 97 lub +48 32 604 30 01 i wybierz opcję Klient Indywidulany, a później logowanie do Bankowości Telefonicznej. Po wprowadzeniu loginu, zatwierdzeniu go przyciskiem #, a następnie wprowadzeniu wskazanych przez lektora cyfr z hasła stajesz się zweryfikowanym Klientem i masz możliwość wydawania dyspozycji. W zależności od tego co chcesz zrobić, wybierz odpowiednią opcję: aktywacja karty, nadanie lub zmiana numeru PIN. Lektor odczyta 4 ostatnie cyfry z wszystkich kart, które posiadasz w Getin Banku. Przy karcie, którą chcesz aktywować lub zmienić PIN, wciśnij przycisk wskazany przez lektora i potwierdź #. Jeśli chcesz zmienić numer PIN, wprowadź 4 cyfry, które będą Twoim nowym kodem PIN do karty i potwierdź #, a następnie na prośbę lektora powtórz numer PIN i ponownie zatwierdź #. Następnie lektor powinien poinformować Cię o poprawnym nadaniu kodu PIN.

  • Przez Infolinię - połączenie z konsultantem

Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, możesz również skontaktować się z Infolinią pod numerem 197 97 lub 0048 32 604 30 01. Gdy wybierzesz opcję Klient Indywidualny, a następnie połączenie z konsultantem, zadamy Ci kilka pytań weryfikacyjnych, a następnie przełączymy na proces nadawania PIN-u za pośrednictwem automatycznego systemu, w którym należy postępować zgodnie z wytycznymi lektora. Lektor wyczyta posiadane przez Ciebie karty. Przy karcie, której chcesz nadać nowy numer PIN, wybierz cyfrę na klawiaturze telefonu, którą wskazuje lektor i potwierdź #. W kolejnym kroku wprowadź 4 cyfry, które będą nowym numerem PIN do Twojej karty i potwierdź #, a następnie na prośbę lektora powtórz kod PIN i również zatwierdź #. Lektor powinien poinformować Cię o poprawnym nadaniu nowego numeru PIN.

Uwaga! Po ustanowieniu lub zmianie numeru PIN początkowo w niektórych punktach mogą występować trudności z akceptacją płatności. Po maksymalnie czwartym wprowadzeniu kodu PIN do terminala płatność powinna zostać przyjęta. Jeśli jednak kod nie zostanie zaakceptowany, oznacza to, że wprowadzasz błędny PIN.

Czy odpowiedź była pomocna?