Jak mogę uzyskać historię rachunku?

Historia rachunku jest dostępna po zalogowaniu się do Bankowości Internetowej lub Mobilnej. Jeśli potrzebujesz dokumentu, który będzie potwierdzał transakcje wykonywane na rachunku, możesz go uzyskać:

  • w Bankowości Internetowej - wchodząc w zakładkę Historia lub klikając przycisk Historia znajdujący się w oknie danego rachunku. Gdy pojawia się zestawienie transakcji, na samym końcu w prawym dolnym rogu znajduje się przycisk Drukuj historię. Jeśli go nie widzisz, sprawdź, czy na pewno po lewej stronie ekranu masz zaznaczony tylko jeden rachunek (oznaczony zieloną kropką). W tej sekcji możesz także modyfikować okres, za jaki ma zostać wygenerowany wyciąg w formacie pdf. Domyślnie ustawiony jest ostatni miesiąc;
  • telefonując na naszą Infolinię pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 i logując się do Bankowości Telefonicznej. Po zalogowaniu konsultant przyjmie od Ciebie dyspozycję zamówienia historii rachunku. Możemy Ci ją wysłać w formacie pdf  lub w wersji papierowej na podany w systemie adres korespondencyjny;
  • bezpośrednio w oddziale VeloBanku. 
    Znajdź najbliższy oddział

Czy odpowiedź była pomocna?