Tak, aby skorzystać z usługi niezbędne jest posiadanie aplikacji Banku, w której ta opcja jest aktywna. Usługa Przelew na telefon Blik dostępna jest w aplikacji Getin Mobile oraz Noble Mobile.

Aby włączyć usługę należy zalogować się do aplikacji mobilnej, wybrać opcję BLIK, a następnie kliknąć w opcję ‘Ustawienia’ oraz wybrać na końcu strony ‘Zarejestruj Numer”. Operacja wymaga potwierdzenia kodem PIN do aplikacji mobilnej.

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej.
  2. Wybierz opcję „Zrób przelew” oraz kliknij na ikonę ‘Na telefon’.

    Uwaga: jeśli posiadasz aktywną usługę BLIK możesz wykonać Przelew na telefon BLIK. Jeśli nie posiadasz aktywnej usługi BLIK przelew zosostanie zrealizowany jako przelew na telefon SMS.

  3. Następnie wybierz numer swojego rachunku powiązany z usługą blik oraz numer telefonu. Numer telefonu możesz wpisać ręcznie lub wybrać z listy kontaktów z telefonu.
  4. Wpisz kwotę i tytuł operacji.
  5. Następnie kliknij „dalej’. Na kolejnym ekranie zobaczysz podsumowanie zlecanej operacji. Aby zrealizować przelew kliknij w przycisk „Wykonaj przelew”.
  6. Ostatnim krokiem jest potwierdzenie zlecenia przelewu kodem PIN do aplikacji mobilnej.

 

Uwaga: Możesz sprawdzić, czy odbiorca korzysta z usługi Przelew na telefon BLIK. Jeśli tak jest, przy numerze telefonu zostanie wyświetlona ikona BLIK.

W celu odbierania natychmiastowych przelewów z innych banków należy przystąpić do usługi Przelew na telefon BLIK. Sprawdź tutaj jak to zrobić.

Odbiorca otrzyma SMS z linkiem do strony Getin Banku, na której będzie mógł wpisać numer rachunku do zaksięgowania przelewu. Przelew taki zostanie zrealizowany wg. Standardowych sesji Elixir.

Tak, aktywacja oraz Przelewy na telefon BLIK są bezpłatne.

  • Maksymalna kwota to 500zł. Jest to jednocześnie limit dzienny. Oznacza to, że możesz wykonać jedną operację dziennie na 500zł lub też np. 5 operacji po 100zł w ciągu dnia.
  • Miesięczny limit transakcji wynosi 5000zł.

Tak, przelewy są widoczne w historii rachunku powiązanego z usługą BLIK.

Nie, usługa dostępna jest wyłącznie w aplikacji mobilnej Banku.