![949x220_newsweek.jpg [62.79 KB]]()
- II miejsce w kategorii "Bankowość Mobilna"
Przyjazny Bank Newsweeka – aplikacja mobilna Getin Banku ponownie na podium
Kolejny rok z rzędu zajeliśmy miejsce na podium w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. To jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Uplasowaliśmy się na II miejscu w kategorii „Bankowość mobilna”. Oceniane były w niej przede wszystkim: łatwość nawigacji, efektywność kanałów kontaktu z bankiem, system transakcyjny oraz czas dokonywania operacji. Dodatkowo zwracano uwagę na wszystkie nowości w zakresie wprowadzanych przez banki usług i funkcjonalności.
![949x220 zloty bankier.jpg [120.87 KB]]()
- III miejsce za jakość obsługi
Getin Noble Bank kolejny raz z rzędu nagrodzony za jakość obsługi w rankingu „Złoty Bankier”!
Zajęliśmy trzecie miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Zostaliśmy również wyróżnieni w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Zarówno jakość obsługi jak i bezpieczeństwo znajdują się na liście priorytetów naszego Banku i stanowią element jego strategii. Coroczny ranking organizowany jest przez renomowane media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.
![949x220 instytucja roku.jpg [108.28 KB]]()
- III miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych
- II miejsce miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w placówce
Getin Noble Bank ponownie doceniony za najlepszą zdalną jakość obsługi!
W ramach plebiscytu Instytucja Roku 2019, organizowanego przez portal mojebankowanie.pl, zostaliśmy wyróżnieni aż w dwóch kategoriach! Nagrody otrzymaliśmy za profesjonalne i jakościowe podejście do naszych Klientów. To kolejny dowód, że stawiamy na długotrwałą relację i budowanie pozytywnych doświadczeń naszych Klientów. Oprócz naszej doskonałej oferty koncentrujemy się na najwyższym poziomie obsługi. Uwzględniamy wszystkie etapy, przez jakie przechodzą nasi Klienci, zarówno przed jak i po skorzystaniu z naszych usług. Te nagrody to również dowód na to, że cieszymy się zaufaniem naszych Klientów. Dzięki temu wiemy, że nasza praca ma sens i przynosi wymierne korzyści.