Getin Bank ponownie na podium rankingu jakości obsługi!
Getin Bank laureatem w trzech kategoriach prestiżowego rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka".
W siedemnastej edycji rankingu Przyjazny Bank „Newsweeka”, który jest najważniejszą oceną jakości obsługi bankowej w Polsce, Getin Bank zdobył aż trzy nagrody. W najbardziej prestiżowej kategorii „Bank dla Kowalskiego” utrzymał miejsce na podium. Drugie miejsca przypadły Bankowi w kategoriach „Bankowość Internetowa” oraz „Bankowość Mobilna".
Oceniając bankowość tradycyjną eksperci docenili jakość usług oraz kompetencje i aktywność pracowników. Tegoroczny wynik jest potwierdzeniem skuteczności działań Banku w zakresie poprawy jakości obsługi Klientów. Getin Bank zajął również dwa drugie miejsca w kategorii „Bankowość Internetowa” oraz „Bankowość Mobilna". Tutaj liczyła się przyjazność procedur, funkcjonalność serwisów transakcyjnych oraz sprawność kanałów komunikacji z bankiem. Przy czym, jak co roku, zakres i kryteria ocen były modyfikowane, tak aby podążać za zmianami trendów na rynku oraz potrzeb klientów.
Inne nagrody i wyróżnienia
Złoty Bankier 2018
II miejsce dla Getin Banku za jakość obsługi
Instytucja Roku 2017
II miejsce w 2 edycji rankingu portalu MojeBankowanie.pl w kategorii „Jakość obsługi kredytu gotówkowego” oraz „Jakość obsługi konta osobistego”
Przyjazny Bank Newsweeka 2017
I miejsce w kategorii „Bank w Internecie” II miejsce w kategorii „Bank Mobilny” III miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”
Przyjazny Bank Newsweeka 2016
I miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego” III miejsce w kategorii „Bank w Internecie”