Otwórz VeloKonto przez Internet

Otwórz VeloKonto tak jak chcesz!

Jesteś Klientem VeloBank? Skorzystaj z bankowości internetowej i otwórz konto jeszcze szybciej

Zaloguj się
lub wybierz jedną z dostępnych metod

Selfie w aplikacji

img-kredyt-selfie.jpg [31.09 KB]

Szybko i wygodnie otwórz konto w aplikacji mobilnej przy użyciu selfie i weryfikacji biometrycznej

Bez wychodzenia z domu

Zeskanuj telefonem kod QR

Przeniesiemy Cię do sklepu z aplikacjami. Produkty otworzysz w 100% zdalnie ze swojego telefonu.

 

1
Pobierz aplikację mobilną VeloBanku
Znajdź wygodne, prywatne miejsce z dostępem do Internetu.
Poprosimy Cię o:
  • zdjęcia dowodu osobistego (upewnij się, że nie jest uszkodzony)
  • nagrania twarzy przy dobrym oświetleniu
  • uzupełnienie kilku niezbędnych danych

 

2
Uzupełnij wniosek i potwierdź tożsamość
Uruchom aplikację i wybierz "Zostań naszym klientem":
  • Zapoznaj się z naszą ofertą i wybierz produkty, które Cię interesują
  • Zrób zdjęcia dowodu osobistego i nagrania swojej twarzy
  • Sprawdź poprawność swoich danych
  • Zapoznaj się z umową i pozostałymi dokumentami

Zawrzesz umowy o wybrane produkty wpisując kod SMS.

Reszta należy do nas - sprawdzimy, czy wszystkie dane są poprawne i zweryfikujemy Twoją tożsamość.

Teraz możesz wyjść z aplikacji i poczekaj na informację od nas.

 

3
Zaloguj się i korzystaj

Na adres mejlowy dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

Od tego momentu Twoje konto będzie już aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

Selfie przez www

img-kredyt-selfie.jpg [31.09 KB]

Otwórz konto bez pobierania aplikacji

Zapoznaj się z procesem selfie i otwórz konto bez wychodzenia z domu.

Złóż wniosek online o otwarcie konta przy użyciu selfie i weryfikacji biometrycznej

Zeskanuj kod QR i rozpocznij wnioskowanie o konto.

 

1
Wypełnij wniosek
To zajmie tylko kilka minut. Otwórz konto bezpiecznie i bez wychodzenia z domu! Poprosimy Cię jedynie o:
  • dowód osobisty,
  • nagranie twarzy przy odpowiednim oświetleniu.

 

2
Oczekuj na aktywację konta
O aktywacji konta poinformujemy Cię SMS-em.
Umowę otrzymasz na adres mejlowy. Karta zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres.

 

3
Zaloguj się i korzystaj
Na adres mejlowy dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.
Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.

mObywatel / e-Dowód

Sprawdź, jak wygodnie otworzysz konto w VeloBanku. Wykorzystaj do tego aplikację mObywatel lub e-Dowód.

Możesz to zrobić na naszej stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej VeloBank, w dowolnym miejscu i czasie.

VeloKonto otworzysz w jednym z dwóch pakietów:

  • z kartą debetową, bankowością elektroniczną, elastycznym kontem oszczędnościowym i kontem oszczędnościowym skarbonka
  • z kartą debetową i bankowością elektroniczną

 

1
Wypełnij wniosek korzystając z aplikacji mObywatel lub e-Dowód

To zajmie tylko chwilę.
Załóż konto bezpiecznie z dowolnego miejsca, w którym przebywasz. Poprosimy Cię jedynie o:

  • Potwierdzenie tożsamości przy użyciu aplikacji mObywatel lub e-Dowodu.
  • Przekazanie danych w ramach aplikacji mObywatel lub uzupełnienie ich samodzielnie.

 

2
Podpisz umowę

Umowę podpiszesz poprzez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
Dokumenty otrzymasz na adres mejlowy.

 

3
Zaloguj się i korzystaj

Na adres mejlowy dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS- em.
Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta. Nie musisz czekać na kartę. Skorzystaj z BLIKA lub aktywuj swoją kartę wirtualną w aplikacji mobilnej.



Dowiedz się więcej o procesie mObywatel / e-Dowód

Czym jest mObywatel?

Bezpłatna aplikacja mObywatel to Twój cyfrowy portfel na dokumenty i usługi. Z użyciem aplikacji możesz zdalnie potwierdzić Swoją tożsamość oraz przekazać nam Swoje dane.

Czym jest e-Dowód i aplikacja eDO App?

e-Dowód to dowód osobisty z warstwą elektroniczną. Przy użyciu aplikacji eDO App lub czytnika NFC możesz sczytać informacje z Dowodu osobistego, a dzięki temu możesz zdalnie potwierdzić Swoją tożsamość.

Przy pomocy aplikacji mObywatel lub e-Dowodu możesz w pełni zdalnie otworzyć rachunek VeloKonto oraz wybrane przez Ciebie produktu.

Więcej informacji o usłudze mObywatel znajdziesz na stronie https://info.mobywatel.gov.pl/

mobywatel.png [807.56 KB]

O nasze produkty możesz zawnioskować jak Ci wygodnie. Na stronie WWW lub w aplikacji mobilnej (pobierzesz ją ze sklepu właściwego dla Twojego telefonu: App Store, Google Play lub AppGallery).


1. Kliknij w „Otwórz konto” i rozpocznij wypełnianie wniosku.

2. Uzupełnij swoje dane podstawowe na wniosku.

3. Przekierujemy Cię na portal Gov.pl, na którym wybierzesz metodę weryfikacji: mObywatel lub e-Dowód. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

4. Po pozytywnej weryfikacji poprosimy Cię o przekazanie pozostałych danych. Możesz to zrobić za pomocą aplikacji mObywatel lub wpisać je samodzielnie.

5. Sprawdź, czy wszystkie dane się zgadzają. Przejdź kolejne kroki i zawrzyj umowę.




Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub e-Dowodu w VeloBank S.A.



Otwórz konto

 


Posadzimy dla Ciebie #VeloDrzewo

W ramach akcji Sadzimy razem #VeloLas - za każde założenie konta osobistego VeloKonto przy pomocy aplikacji mObywatel / e-Dowód, posadzimy drzewa w imieniu naszych klientów.
Jedno z nich może wyrosnąć dzięki Tobie. Jako potwierdzenie dołączenia do zielonego projektu VeloBanku, otrzymasz mejlem imienny certyfikat posadzenia drzewa!


Dowiedz się więcej

 

GetImage.axd.png [2.53 KB]

Kurier

Wypełnij elektroniczny wniosek online, i załóż konto bez wychodzenia z domu.

 

1
Wypełnij wniosek
To zajmie tylko kilka minut.
Potwierdzenie wypełnienia wniosku otrzymasz na podany adres mejlowy.

W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych uzupełnionych we wniosku.

 

2
Podpisz umowę.
O wysłaniu umowy kurierem poinformujemy Cię mejlem i SMS-em.
W ustalonym terminie kurier dostarczy do podpisu umowę. W jego obecności podpisz umowę. Dostarczy Ci on także kartę do rachunku.

 

3
Zaloguj się i korzystaj
O aktywacji rachunku
poinformujemy Cię mejlem i SMS-em.

Jednocześnie otrzymasz także dane do logowania do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.

 

 

img-kredyt-selfie.jpg [31.09 KB]

Szybko i wygodnie otwórz konto w aplikacji mobilnej przy użyciu selfie i weryfikacji biometrycznej

Bez wychodzenia z domu

Zeskanuj telefonem kod QR

Przeniesiemy Cię do sklepu z aplikacjami. Produkty otworzysz w 100% zdalnie ze swojego telefonu.

 

1
Pobierz aplikację mobilną VeloBanku
Znajdź wygodne, prywatne miejsce z dostępem do Internetu.
Poprosimy Cię o:
  • zdjęcia dowodu osobistego (upewnij się, że nie jest uszkodzony)
  • nagrania twarzy przy dobrym oświetleniu
  • uzupełnienie kilku niezbędnych danych

 

2
Uzupełnij wniosek i potwierdź tożsamość
Uruchom aplikację i wybierz "Zostań naszym klientem":
  • Zapoznaj się z naszą ofertą i wybierz produkty, które Cię interesują
  • Zrób zdjęcia dowodu osobistego i nagrania swojej twarzy
  • Sprawdź poprawność swoich danych
  • Zapoznaj się z umową i pozostałymi dokumentami

Zawrzesz umowy o wybrane produkty wpisując kod SMS.

Reszta należy do nas - sprawdzimy, czy wszystkie dane są poprawne i zweryfikujemy Twoją tożsamość.

Teraz możesz wyjść z aplikacji i poczekaj na informację od nas.

 

3
Zaloguj się i korzystaj

Na adres mejlowy dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

Od tego momentu Twoje konto będzie już aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

img-kredyt-selfie.jpg [31.09 KB]

Otwórz konto bez pobierania aplikacji

Zapoznaj się z procesem selfie i otwórz konto bez wychodzenia z domu.

Złóż wniosek online o otwarcie konta przy użyciu selfie i weryfikacji biometrycznej

Zeskanuj kod QR i rozpocznij wnioskowanie o konto.

 

1
Wypełnij wniosek
To zajmie tylko kilka minut. Otwórz konto bezpiecznie i bez wychodzenia z domu! Poprosimy Cię jedynie o:
  • dowód osobisty,
  • nagranie twarzy przy odpowiednim oświetleniu.

 

2
Oczekuj na aktywację konta
O aktywacji konta poinformujemy Cię SMS-em.
Umowę otrzymasz na adres mejlowy. Karta zostanie wysłana na podany przez Ciebie adres.

 

3
Zaloguj się i korzystaj
Na adres mejlowy dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.
Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.

Sprawdź, jak wygodnie otworzysz konto w VeloBanku. Wykorzystaj do tego aplikację mObywatel lub e-Dowód.

Możesz to zrobić na naszej stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej VeloBank, w dowolnym miejscu i czasie.

VeloKonto otworzysz w jednym z dwóch pakietów:

  • z kartą debetową, bankowością elektroniczną, elastycznym kontem oszczędnościowym i kontem oszczędnościowym skarbonka
  • z kartą debetową i bankowością elektroniczną

 

1
Wypełnij wniosek korzystając z aplikacji mObywatel lub e-Dowód

To zajmie tylko chwilę.
Załóż konto bezpiecznie z dowolnego miejsca, w którym przebywasz. Poprosimy Cię jedynie o:

  • Potwierdzenie tożsamości przy użyciu aplikacji mObywatel lub e-Dowodu.
  • Przekazanie danych w ramach aplikacji mObywatel lub uzupełnienie ich samodzielnie.

 

2
Podpisz umowę

Umowę podpiszesz poprzez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
Dokumenty otrzymasz na adres mejlowy.

 

3
Zaloguj się i korzystaj

Na adres mejlowy dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS- em.
Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta. Nie musisz czekać na kartę. Skorzystaj z BLIKA lub aktywuj swoją kartę wirtualną w aplikacji mobilnej.



Dowiedz się więcej o procesie mObywatel / e-Dowód

Czym jest mObywatel?

Bezpłatna aplikacja mObywatel to Twój cyfrowy portfel na dokumenty i usługi. Z użyciem aplikacji możesz zdalnie potwierdzić Swoją tożsamość oraz przekazać nam Swoje dane.

Czym jest e-Dowód i aplikacja eDO App?

e-Dowód to dowód osobisty z warstwą elektroniczną. Przy użyciu aplikacji eDO App lub czytnika NFC możesz sczytać informacje z Dowodu osobistego, a dzięki temu możesz zdalnie potwierdzić Swoją tożsamość.

Przy pomocy aplikacji mObywatel lub e-Dowodu możesz w pełni zdalnie otworzyć rachunek VeloKonto oraz wybrane przez Ciebie produktu.

Więcej informacji o usłudze mObywatel znajdziesz na stronie https://info.mobywatel.gov.pl/

mobywatel.png [807.56 KB]

O nasze produkty możesz zawnioskować jak Ci wygodnie. Na stronie WWW lub w aplikacji mobilnej (pobierzesz ją ze sklepu właściwego dla Twojego telefonu: App Store, Google Play lub AppGallery).


1. Kliknij w „Otwórz konto” i rozpocznij wypełnianie wniosku.

2. Uzupełnij swoje dane podstawowe na wniosku.

3. Przekierujemy Cię na portal Gov.pl, na którym wybierzesz metodę weryfikacji: mObywatel lub e-Dowód. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

4. Po pozytywnej weryfikacji poprosimy Cię o przekazanie pozostałych danych. Możesz to zrobić za pomocą aplikacji mObywatel lub wpisać je samodzielnie.

5. Sprawdź, czy wszystkie dane się zgadzają. Przejdź kolejne kroki i zawrzyj umowę.




Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub e-Dowodu w VeloBank S.A.



Otwórz konto

 


Posadzimy dla Ciebie #VeloDrzewo

W ramach akcji Sadzimy razem #VeloLas - za każde założenie konta osobistego VeloKonto przy pomocy aplikacji mObywatel / e-Dowód, posadzimy drzewa w imieniu naszych klientów.
Jedno z nich może wyrosnąć dzięki Tobie. Jako potwierdzenie dołączenia do zielonego projektu VeloBanku, otrzymasz mejlem imienny certyfikat posadzenia drzewa!


Dowiedz się więcej

 

GetImage.axd.png [2.53 KB]

Wypełnij elektroniczny wniosek online, i załóż konto bez wychodzenia z domu.

 

1
Wypełnij wniosek
To zajmie tylko kilka minut.
Potwierdzenie wypełnienia wniosku otrzymasz na podany adres mejlowy.

W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych uzupełnionych we wniosku.

 

2
Podpisz umowę.
O wysłaniu umowy kurierem poinformujemy Cię mejlem i SMS-em.
W ustalonym terminie kurier dostarczy do podpisu umowę. W jego obecności podpisz umowę. Dostarczy Ci on także kartę do rachunku.

 

3
Zaloguj się i korzystaj
O aktywacji rachunku
poinformujemy Cię mejlem i SMS-em.

Jednocześnie otrzymasz także dane do logowania do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.