Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu użytkowania, zalecamy aktualizację obecnie używanej wersji.
Obok znajdziesz informacje o w pełni wspieranych przeglądarkach.

Aktualności

Rok publikacji2017

Decyzja UOKiK RKR nr 4/2017

09.08.2017


Informujemy, że Bank otrzymał decyzję UOKIK RKR nr 4/2017.

Czytaj więcej

Komunikat o transakcjach hazardowych w Internecie

04.08.2017

Getin Noble Bank S.A. uprzejmie przypomina, że zgodnie z art. 29a ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 471) zakazane jest uczestniczenie w grach hazardowych urządzanych przez sieć Internet  przez podmioty, które nie posiadają wymaganego ustawą zezwolenia.

Czytaj więcej

Wniosek o kontynuację świadczenia w programie Rodzina 500+

28.07.2017

Uprzejmie informujemy, że od 1 sierpnia 2017 r. w Bankowości Internetowej Getin Banku bedzie można złożyc wniosek Rodzina 500+ na okres od października 2017 r. do września 2018 r. 

Szczegóły znajdują się na stronie getinbank.pl/rodzina500plus jak również w zakładce „Wnioski” po zalogowaniu do Bankowości Internetowej.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

21.07.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z 21 na 22 lipca 2017 r. od godziny 00:00 do godziny 2:45 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

01.06.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z 2 na 3 czerwca 2017 r. od godziny 00:00 do godziny 3:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Nowości w aplikacji Getin Mobile

26.05.2017

Dostępna jest nowa wersja aplikacji Getin Mobile (wersja 2.7.0). 

Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami oraz zaktualizowania Aplikacji Mobilnej przez sklep odpowiedni dla Państwa urządzenia (App Store, Google Play, Sklep Windows). Aktualizacja Aplikacji jest darmowa.

Przypominamy, że najnowsza wersja Getin Mobile, to nie tylko dostęp do nowych funkcjonalności, ale również większe bezpieczeństwo.

Czytaj więcej

Niedostępność usługi BLIK

25.05.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami po stronie operatora płatności mobilnych BLIK w nocy z 27 na 28.05.2017 r. w godzinach 01:00 - 07:00 nastąpi przerwa w dostępie do usług systemu płatności mobilnych BLIK.

Czytaj więcej

Nowości w Bankowości Internetowej

15.05.2017

Od 13 Maja 2017 roku wprowadziliśmy w Bankowości Internetowej kilka zmian i nowości, dzięki którym korzystanie z Bankowości Internetowej będzie jeszcze wygodniejsze. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

09.05.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z 12 na 13.05.2017 r. od godziny 23:30 do godziny 8:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Wymagana aktualizacja aplikacji Bankowości Mobilnej

08.05.2017

Od poniedziałku 8 maja 2017 r. dostępna jest najnowsza wersja aplikacji mobilnej Getin Mobile (wersja 2.6.1).

Aby nadal korzystać z Bankowości prosimy o aktualizację aplikacji, ponieważ od wtorku 9 maja 2017 r. dostęp ze starych wersji zostanie zablokowany.

Czytaj więcej