Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu użytkowania, zalecamy aktualizację obecnie używanej wersji.
Obok znajdziesz informacje o w pełni wspieranych przeglądarkach.

Aktualności

Rok publikacji2017

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

10.10.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z pracami konserwacyjnymi w nocy z 10 na 11 października 2017 r. od godziny 00:00 do godziny 04:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Chwilowe utrudnienia w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej

10.10.2017

Szanowni Państwo, 

informujemy, że mogą występować chwilowe utrudnienia w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiamy,
Getin Bank

Czytaj więcej

Aktualizacja Bankowości Mobilnej

06.10.2017

Zachęcamy do pobrania lub aktualizacji aplikacji Getin Mobile.
Poniżej przedstawiamy zmiany, które wprowadziliśmy.

Czytaj więcej

Aktualizacja Bankowości Internetowej

25.09.2017

23 września 2017 r. wprowadziliśmy kilka zmian w Bankowości Internetowej. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

19.09.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z 22 na 23 września 2017 r. od godziny 23:00 do godziny 08:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Szybka procedura odszkodowawcza dla kredytobiorców poszkodowanych w nawałnicach

28.08.2017

Prosimy pamiętać, iż w kwestii wypłaty odszkodowania należy kontaktować się w pierwszej kolejności z Ubezpieczycielem.

Szanowni Państwo,

W celu wsparcia tych z Państwa, którzy posiadają w Getin Noble Bank S.A. („Bank”) kredyt hipoteczny i ubezpieczyli swoją nieruchomość ustanawiając cesję prawa do wypłaty odszkodowania na Bank oraz w ostatnim czasie zostali dotknięci skutkami nawałnic, Bank podjął decyzję o uproszczeniu procesu wypłaty odszkodowań.

Czytaj więcej

Decyzja UOKiK RKR nr 4/2017

09.08.2017


Informujemy, że Bank otrzymał decyzję UOKIK RKR nr 4/2017.

Czytaj więcej

Komunikat o transakcjach hazardowych w Internecie

04.08.2017

Getin Noble Bank S.A. uprzejmie przypomina, że zgodnie z art. 29a ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 471) zakazane jest uczestniczenie w grach hazardowych urządzanych przez sieć Internet  przez podmioty, które nie posiadają wymaganego ustawą zezwolenia.

Czytaj więcej

Wniosek o kontynuację świadczenia w programie Rodzina 500+

28.07.2017

Uprzejmie informujemy, że od 1 sierpnia 2017 r. w Bankowości Internetowej Getin Banku bedzie można złożyc wniosek Rodzina 500+ na okres od października 2017 r. do września 2018 r. 

Szczegóły znajdują się na stronie getinbank.pl/rodzina500plus jak również w zakładce „Wnioski” po zalogowaniu do Bankowości Internetowej.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

01.06.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z 2 na 3 czerwca 2017 r. od godziny 00:00 do godziny 3:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej