Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu użytkowania, zalecamy aktualizację obecnie używanej wersji.
Obok znajdziesz informacje o w pełni wspieranych przeglądarkach.

Aktualności

Rok publikacji2017

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

01.06.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z 2 na 3 czerwca 2017 r. od godziny 00:00 do godziny 3:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Nowości w aplikacji Getin Mobile

26.05.2017

Dostępna jest nowa wersja aplikacji Getin Mobile (wersja 2.7.0). 

Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami oraz zaktualizowania Aplikacji Mobilnej przez sklep odpowiedni dla Państwa urządzenia (App Store, Google Play, Sklep Windows). Aktualizacja Aplikacji jest darmowa.

Przypominamy, że najnowsza wersja Getin Mobile, to nie tylko dostęp do nowych funkcjonalności, ale również większe bezpieczeństwo.

Czytaj więcej

Niedostępność usługi BLIK

25.05.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami po stronie operatora płatności mobilnych BLIK w nocy z 27 na 28.05.2017 r. w godzinach 01:00 - 07:00 nastąpi przerwa w dostępie do usług systemu płatności mobilnych BLIK.

Czytaj więcej

Nowości w Bankowości Internetowej

15.05.2017

Od 13 Maja 2017 roku wprowadziliśmy w Bankowości Internetowej kilka zmian i nowości, dzięki którym korzystanie z Bankowości Internetowej będzie jeszcze wygodniejsze. Zachęcamy do zapoznania się z nimi.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

09.05.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z 12 na 13.05.2017 r. od godziny 23:30 do godziny 8:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Wymagana aktualizacja aplikacji Bankowości Mobilnej

08.05.2017

Od poniedziałku 8 maja 2017 r. dostępna jest najnowsza wersja aplikacji mobilnej Getin Mobile (wersja 2.6.1).

Aby nadal korzystać z Bankowości prosimy o aktualizację aplikacji, ponieważ od wtorku 9 maja 2017 r. dostęp ze starych wersji zostanie zablokowany.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

28.04.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z 28 na 29.04.2017 r. od godziny 23:00 do godziny 3:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Nowe zagrożenia w sieci

28.03.2017

Ostrzegamy przed phishingiem, metodą oszustwa, w której przestępcy podszywają się pod inne osoby lub instytucje, aby wyłudzić dane np. bankowe.

Czytaj więcej

Nowe funkcjonalności w aplikacji Getin Mobile

15.03.2017

15 marca udostępniamy Klientom zaktualizowaną wersję aplikacji Getin Mobile wzbogaconą o kilka nowych funkcjonalności. Zapraszamy do zapoznania się ze zmianami.

Czytaj więcej

Aktualizacja wyglądu strony logowania do Bankowości Internetowej

27.02.2017

Dzień Dobry,

4 marca 2017 r. zmieni się wygląd strony logowania do Bankowości Internetowej.

Czytaj więcej