Twoja przeglądarka nie jest już wspierana.

Strona Getin Bank działa w wielu przeglądarkach, jednak ze względów bezpieczeństwa i uzyskania optymalnego komfortu użytkowania, zalecamy aktualizację obecnie używanej wersji.
Obok znajdziesz informacje o w pełni wspieranych przeglądarkach.

Aktualności

Rok publikacji2017

Zmiany w realizacji płatności składek do ZUS

11.12.2017

Szanowni Państwo,

od 1 stycznia 2018r., zmieni się sposób realizacji płatności składek do ZUS. Wszystkie płatności będą wysyłane na jeden dedykowany dla Państwa rachunek.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

17.11.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z pracami konserwacyjnymi w nocy z 17 na 18 listopada 2017 r. od godziny 00:00 do godziny 02:15 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

27.10.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi
w nocy z 27 na 28 października 2017 r. (piątek / sobota) od godziny 00:00 do godziny 04:15 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Z poważaniem,

Getin Noble Bank S.A.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

10.10.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z pracami konserwacyjnymi w nocy z 10 na 11 października 2017 r. od godziny 00:00 do godziny 04:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Chwilowe utrudnienia w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej

10.10.2017

Szanowni Państwo, 

informujemy, że mogą występować chwilowe utrudnienia w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiamy,
Getin Bank

Czytaj więcej

Aktualizacja Bankowości Mobilnej

06.10.2017

Zachęcamy do pobrania lub aktualizacji aplikacji Getin Mobile.
Poniżej przedstawiamy zmiany, które wprowadziliśmy.

Czytaj więcej

Aktualizacja Bankowości Internetowej

25.09.2017

23 września 2017 r. wprowadziliśmy kilka zmian w Bankowości Internetowej. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami.

Czytaj więcej

Niedostępność Bankowości Internetowej i Mobilnej

19.09.2017

Uprzejmie informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w nocy z 22 na 23 września 2017 r. od godziny 23:00 do godziny 08:00 nastąpi przerwa w dostępie do Bankowości Internetowej i Mobilnej.

Czytaj więcej

Szybka procedura odszkodowawcza dla kredytobiorców poszkodowanych w nawałnicach

28.08.2017

Prosimy pamiętać, iż w kwestii wypłaty odszkodowania należy kontaktować się w pierwszej kolejności z Ubezpieczycielem.

Szanowni Państwo,

W celu wsparcia tych z Państwa, którzy posiadają w Getin Noble Bank S.A. („Bank”) kredyt hipoteczny i ubezpieczyli swoją nieruchomość ustanawiając cesję prawa do wypłaty odszkodowania na Bank oraz w ostatnim czasie zostali dotknięci skutkami nawałnic, Bank podjął decyzję o uproszczeniu procesu wypłaty odszkodowań.

Czytaj więcej

Decyzja UOKiK RKR nr 4/2017

09.08.2017


Informujemy, że Bank otrzymał decyzję UOKIK RKR nr 4/2017.

Czytaj więcej