Jakie czynności mogę wykonać poprzez Bankowość Mobilną?

W Bankowości Mobilnej:

  • sprawdzisz stan konta, który jest widoczny na głównym ekranie aplikacji. Stan konta możesz także sprawdzić przed zalogowaniem Sprawdź sczegóły tutaj
  • sprawdzisz stan swoich oszczędności,
  • wykonasz przelew,
  • założysz, edytujesz i zerwiesz lokatę,
  • założysz, edytujesz i zerwiesz lub zakończysz zlecenie stałe,
  • możesz zarządzać swoimi kartami, zarówno kredytowymi jak i debetowymi w zakresie: aktywacji, zablokowania, odblokowania i zastrzeżenia karty. Możesz także zmienić limity transakcji, nadać lub zmienić PIN do karty, wykonać spłatę karty kredytowej oraz przelew z karty,
  • sprawdzisz swoje kredyty gotówkowe, hipoteczne i limity kredytowe
  • doładujesz telefon,
  • możesz tworzyć archiwum paragonów – zrób zdjęcie paragonu i przypisz je do odpowiedniej transakcji,
  • możesz do nas napisać lub zadzwonić poprzez zakładkę Kontakt. Dzwoniąc z aplikacji po zalogowaniu jesteś od razu zweryfikowany jako Klient bez podawania hasła do Bankowości Telefonicznej.
  • możesz pobrać wyciągi z konta i zmienić formę ich otrzymywania,
  • możesz zarządzać kanałami dostępu np. zablokować/odblokować kanały dostępu do Banku, sprawdzić udane i nieudane logowania do Bankowości Internetowej, sprawdzić listę aktywnych urządzeń i je odłączyć,
  • złożysz oświadczenie CRS/Euro Fatca.

Czy odpowiedź była pomocna?