Jak zalogować się do Bankowości Telefonicznej?

Aby zalogować się do Bankowości Telefonicznej potrzebujesz loginu, który otrzymałeś mailem oraz hasła, które otrzymałeś SMS-em.
Hasło do Bankowości Telefonicznej możesz zmienić w Bankowości Internetowej w sekcji Ustawienia -> Kanały dostępu - Telefon.

 

Jeśli posiadasz te dane, zadzwoń na Infolinię pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 i wybierz kolejno korzystając z klawiatury telefonu:

 

  • Opcję Klienta Indywidualnego
  • Logowanie do Bankowości Telefonicznej
  • W kolejnym kroku wprowadź swój 8, 9 lub 10 cyfrowy login przesłany e-mailem i wciśnij #
  • Następnie lektor poprosi Cię o wprowadzenie 4 wybranych cyfr z 8-cyfrowego hasła do Bankowości Telefonicznej, które wysłaliśmy do Ciebie SMS-em.  Hasło to mogłeś także zmienić na swoje własne (również 8-cyfrowe).

 

Gdy wprowadzisz prawidłowe dane, usłyszysz komunikat o poprawnym logowaniu do Bankowości Telefonicznej. Dopiero wtedy możesz w pełni skorzystać z naszych usług telefonicznych.

 

 

Sprawdź, jak zalogować się do Bankowości Telefonicznej

Czy odpowiedź była pomocna?