Kiedy mogę zerwać lokatę?
Aktywną lokatę możesz zerwać w dowolnym momencie jej trwania, lecz wiąże się to z utratą odsetek, chyba że zapisy w Karcie Produktu stanowią inaczej. Dyspozycję zerwania lokaty możesz złożyć po zalogowaniu się do swojej Bankowości Internetowej:
- wybierz zakładkę Lokaty, a następnie przycisk Zerwij przy lokacie, którą chcesz zerwać.
- system zapyta Cię Czy na pewno chcesz zerwać lokatę? i wyświetli (oprócz opcji Anuluj) dwa pola do wskazania dyspozycji: Zerwij lokatę lub Zobacz całą ofertę i przenieś środki na nową lokatę
W przypadku wybrania zakładki Zerwij lokatę zostaniesz poproszony o wskazanie konta, na które chcesz przelać środki. Wprowadź pełny numer swojego rachunku i kliknij Zapisz. Jeśli przelew jest na konto w Getin Banku, odbędzie się to w czasie rzeczywistym, czyli środki od razu zaksięgują się na podanym rachunku. Jeśli zlecisz przelew do innego banku, środki będą wysłane zgodnie z sesjami wychodzącymi Getin Banku.
Dyspozycję zerwania lokaty możesz również zlecić na Infolinii pod numerem +48 664 919 797, po zalogowaniu się do Bankowości Telefonicznej. oraz w najbliższej oddziale banku.