Bankuj bezpiecznie! Sprawdź, jak obecnie działa nasz bank w związku z epidemią.
(W placówkach Banku obowiązują zmienione zasady obsługi).
Zachęcamy do realizowania wszelkich dyspozycji poprzez Bankowość Elektroniczną.
Dom to nie tylko mury, to przede wszystkim Twoi bliscy, poczucie bezpieczeństwa, Wasze wspólne chwile, które tworzą wspomnienia. Zadbaj o swoje najważniejsze miejsce na świecie z ubezpieczeniem Mój Bezpieczny Dom. Ubezpieczenie nieruchomości zapewni ochronę na wypadek różnych sytuacji życiowych. Dopasuj zakres do swoich potrzeb, wypełnij wniosek ubezpieczeniowy w Bankowości Internetowej lub Mobilnej i ciesz się spokojem już dziś.
Przed zawarciem umowy ubezpieczenia zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. Pełna lista wyłączeń odpowiedzialności w odniesieniu do konkretnych elementów ochrony ubezpieczeniowej znajduje się w § 11 OWU, § 12 OWU, § 21 OWU, § 22 OWU, § 23 OWU, § 29 OWU, § 36 OWU, § 40 OWU, § 44 OWU, § 47 OWU.
Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. z siedzibą we Wrocławiu
Produkt jest dedykowany dla osób, które są zainteresowane ochroną ubezpieczeniową nieruchomości w razie wystąpienia zdarzeń losowych oraz kradzieży z włamaniem, a także zapewnieniem ochrony ubezpieczonemu na wypadek szkód na mieniu i szkód osobowych wyrządzonych osobom trzecim przez ubezpieczonego lub przez osoby bliskie wspólnie z nim zamieszkujące, za które ponoszą odpowiedzialność cywilną. W zależności od wyboru wariantu, przedmiotem ubezpieczenia może być:
Przedmiot ubezpieczenia |
Wariant |
||||
Właściciel |
Wynajmujący |
Lokator |
|||
Dom |
Mieszkanie |
Dom w budowie |
Dom/ mieszkanie |
Dom/ mieszkanie |
|
Mienie: |
|||||
dom wraz ze stałymi elementami |
√ |
× |
× |
√ (tylko w przypadku wynajmującego dom) |
× |
mieszkanie wraz ze stałymi elementami |
× |
√ |
× |
√ (tylko w przypadku wynajmującego mieszkanie) |
× |
dom w trakcie budowy (wraz ze stałymi elementami) |
× |
× |
√ |
× |
× |
budynek gospodarczy |
√ |
× |
× |
√ (tylko w przypadku wynajmującego dom) |
× |
ruchomości domowe |
√ |
√ |
× |
√ |
√ |
obiekty małej architektury |
√ |
× |
× |
√ (tylko w przypadku wynajmującego dom) |
× |
szklane przedmioty |
√ |
√ |
× |
√ |
√ |
|
|||||
Inne ryzyka: |
|||||
OC w życiu prywatnym |
√ |
√ |
× |
√ |
√ |
OC wynajmującego |
× |
× |
× |
√ |
× |
OC lokatora |
× |
× |
× |
× |
√ |
Strata finansowa wynajmującego (utrata czynszu) |
× |
× |
× |
√ |
× |
Home Assistance |
w ramach ubezpieczenia domu lub mieszkania wraz ze stałymi elementami lub ruchomościami domowymi |
× |
w ramach ubezpieczenia domu lub mieszkania wraz ze stałymi elementami lub ruchomościami domowymi |
||
Assistance dla zwierząt |
√ |
√ |
× |
√ |
√ |
Assistance rowerowy |
√ |
√ |
× |
√ |
√ |
asysta prawna i asysta podatkowa |
√ |
√ |
× |
√ |
√ |
Przedmiot ubezpieczenia |
Maksymalna s.u. |
Limity odpowiedzialności w zakresie określonego przedmiotu ubezpieczenia |
|
Dom wraz ze stałymi elementami |
zgodnie z § 19 ust. 1 i 4 |
koszty poszukiwania i usunięcia przyczyny szkody (limit na każde zdarzenie) |
5 000 PLN |
graffiti |
1 500 PLN |
||
Mieszkanie wraz ze stałymi elementami i garażem wolnostojącym |
zgodnie z § 19 ust. 1 i 4 |
koszty poszukiwania i usunięcia przyczyny szkody |
5 000 PLN |
Stałe elementy |
250 000 PLN |
koszty poszukiwania i usunięcia przyczyny szkody |
5 000 PLN |
Dom w trakcie budowy |
zgodnie z § 19 ust. 1 i 4 |
stałe elementy |
15% s.u. domu w trakcie budowy |
Ruchomości domowe |
250 000 PLN (zdarzenia losowe)
100 000 PLN (kradzież z włamaniem, rabunek, rabunek poza miejscem ubezpieczenia, dewastacja) |
gotówka |
1 000 PLN |
biżuteria |
5% s.u. ruchomości domowych od zdarzeń losowych lub kradzieży z włamaniem i nie więcej niż 5 000 PLN |
||
sprzęt elektroniczny, sprzęt fotograficzny, sprzęt komputerowy |
60% s.u. ruchomości domowych od zdarzeń losowych |
||
rabunek poza miejscem ubezpieczenia |
3 000 PLN |
||
koszty wymiany dokumentów osobistych utraconych w wyniku kradzieży z włamaniem i rabunku |
1 000 PLN |
||
ruchomości domowe gości |
5 000 PLN |
||
ruchomości domowe w pomieszczeniach przynależnych/ budynku gospodarczym |
10% s.u. odpowiednio: - ruchomości domowych od zdarzeń losowych lub - kradzieży z włamaniem |
||
kradzież zwykła przedmiotów wskazanych w §2 ust.1 pkt 25) w ramach wariantu Dom właściciel oraz Dom/mieszkanie wynajmujący (w przypadku ubezpieczenia domu) |
10 000 PLN |
||
zwierzęta domowe |
1 000 PLN |
||
Budynek gospodarczy |
80 000 PLN |
stałe elementy |
30% s.u. budynku gospodarczego |
Obiekty małej architektury |
25 000 PLN |
roślinność ogrodowa |
5 000 PLN |
Szklane przedmioty |
3 000 PLN albo 5 000 PLN |
- |
|
Strata finansowa ubezpieczającego (utrata czynszu) |
10 000 PLN |
- |
|
W wariancie Dom właściciel, Mieszkanie właściciel: OC w życiu prywatnym,
W wariancie Dom/mieszkanie wynajmujący: OC w życiu prywatnym i OC wynajmującego,
W wariancie Dom/mieszkanie lokator: OC w życiu prywatnym i OC lokatora |
50 000 PLN albo 100 000 PLN |
- |
Zgodnie z § 19 ust. 1 i 4 OWU:
Zdarzenie ubezpieczeniowe |
Rodzaj świadczenia |
Suma ubezpieczenia w ramach jednego zdarzenia ubezpieczeniowego/roczny limit interwencji |
Uszkodzenie mienia w miejscu ubezpieczenia wskutek kradzieży z włamaniem, dewastacji lub zdarzenia losowego |
interwencja specjalisty |
500 PLN/ 2 razy |
dozór mienia |
800 PLN/ 1 raz |
|
zakwaterowanie ubezpieczonego i osób bliskich |
200 zł (za jedną dobę na jednego ubezpieczonego) / 5 dni |
|
Zagubienie kluczy lub uszkodzenie zamka wskutek kradzieży z włamaniem lub rabunku w miejscu ubezpieczenia |
interwencja ślusarza |
500 PLN/ 2 razy |
W sytuacji awarii sprzętu IT |
zdalna pomoc IT |
3 razy |
pomoc specjalisty IT |
2 razy |
|
odzyskiwanie danych |
1x 1 500 PLN |
|
Na życzenie ubezpieczonego |
infolinia techniczna |
Bez limitu |
Zdarzenie ubezpieczeniowe |
Rodzaj świadczenia |
Suma ubezpieczenia w ramach jednego zdarzenia ubezpieczeniowego/roczny limit interwencji |
Pomoc w przypadku nagłego zachorowanie lub nieszczęśliwego wypadku zwierząt domowych |
wizyta w placówce weterynaryjnej |
500 PLN/ 2 razy |
transport do placówki weterynaryjnej oraz transport z placówki weterynaryjnej do miejsca ubezpieczenia |
500 PLN/ 2 razy |
|
Na życzenie ubezpieczonego |
pomoc w organizacji poszukiwania zwierzęcia domowego, jeśli został on zgubiony bądź skradziony |
Organizacja / 1 raz |
infolinia weterynaryjna |
bez limitu |
Zdarzenie ubezpieczeniowe |
Rodzaj świadczenia |
Limit na zdarzenie / liczba świadczeń na jedno zdarzenie ubezpieczeniowe |
Awaria lub uszkodzenie roweru |
transport roweru |
1000 PLN/ 1 raz |
Uszkodzenie roweru |
zwrot kosztów naprawy roweru |
1000 PLN/ 2 razy |
Na życzenie ubezpieczonego |
infolinia dot. serwisów i sklepów rowerowych |
bez limitu |
rezerwacja biletów i organizacja bez limitu transportu Klienta wraz z rowerem środkami lokomocji (autobus, pociąg, samolot) |
Rodzaj świadczenia |
Limit w okresie ochrony |
Informacja prawna |
Bez limitu |
Konsultacje prawne |
nie więcej niż 8 razy w miesiącu (48 w okresie 12 miesięcy) |
Opinie i dokumenty prawne |
nie więcej niż 1 raz w miesiącu (12 w okresie 12 miesięcy) |
Składka płatna jest jednorazowo z góry za cały okres odpowiedzialności lub w ratach. Wysokość składki lub jej rat oraz terminy ich płatności określone są w polisie. Składka naliczana jest zgodnie z taryfą składek obowiązującą w dniu złożenia wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia, a jej wysokość zależy od wysokości sumy ubezpieczenia, oceny poziomu ryzyka, zakresu ubezpieczenia, okresu odpowiedzialności, częstotliwości płatności składek.
Ubezpieczenie mienia oraz Odpowiedzialność cywilna w życiu prywatnym, OC wynajmującego, OC najemcy:
Zgłoszenia roszczenia można dokonać:
Home Assistance, Assistance dla zwierząt i Assistance rowerowy:
W celu spełnienia świadczenia Home Assistance, Assistance dla zwierząt, Assistance rowerowy ubezpieczony lub osoba działająca w jego imieniu, zobowiązana jest niezwłocznie skontaktować się telefonicznie z centrum alarmowym assistance pod numerem telefonu wskazanym w polisie, czynnym całą dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok oraz podać następujące informacje:
Ubezpieczenie asysty prawnej i asysty podatkowej:
W razie konieczności skorzystania ze świadczeń prawnych ubezpieczony powinien skontaktować się z centrum asysty prawnej telefonicznie pod numerem telefonu wskazanym w polisie, czynnym od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00, lub mailowo pod adresem: europa@corislex.pl, podając co najmniej następujące dane:
Ochrona ubezpieczeniowa oferowana jest na podstawie zawartej indywidualnej Umowy ubezpieczenia.
Przed podpisaniem wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia prosimy o zapoznanie się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia Nieruchomości Mój Bezpieczny Dom oraz kosztami ubezpieczenia. Należy zwrócić uwagę szczególnie na zakres ochrony ubezpieczeniowej, sumę ubezpieczenia, warunki zawarcia Umowy ubezpieczenia, zasady odstąpienia lub wypowiedzenia Umowy ubezpieczenia oraz ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń.
Pełna lista wyłączeń odpowiedzialności w odniesieniu do konkretnych elementów ochrony ubezpieczeniowej znajduje się w § 11 OWU, § 12 OWU, § 21 OWU, § 22 OWU, § 23 OWU, § 29 OWU, § 36 OWU, § 40 OWU, § 44 OWU, § 47 OWU.
Getin Noble Bank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11165368/A. Getin Noble Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Informacje o wpisie Banku do rejestru agentów Klient może sprawdzić poprzez złożenie wniosku do KNF lub poprzez stronę internetową: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank działa na podstawie udzielonego mu przez towarzystwo ubezpieczeń Pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
Getin Noble Bank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez pomioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, uprzejmie informujemy, że od 11 października 2015 r. zmianie ulegają zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Przedmiotowa ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień w komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje.
W załączeniu prezentujemy zasady składania i rozpatrywania reklamacji przez poszczególne Towarzystwa Ubezpieczeń współpracujące z Getin Noble Bank S.A. z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z nimi.
Przed zawarciem umowy ubezpieczenia zapoznaj się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia Mój Bezpieczny Dom oraz kosztami ubezpieczenia. Zwróć uwagę szczególnie na zakres ochrony ubezpieczeniowej, sumę ubezpieczania, warunki zawarcia umowy ubezpieczenia, zasady odstąpienia lub wypowiedzenia umowy ubezpieczenia oraz ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności towarzystwa ubezpieczeń.
Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.getinbank.pl/slownik
Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.
Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą Napisz do nas wiadomość