[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Artur Newecki
Rzecznik Prasowy


Bpr@getinbank.pl

18.01.2019
Getin Bank zwyciężył w zestawieniu banków najczęściej zajmujących I miejsce w rankingach Bankier.pl w 2018 roku w kategorii Najlepsze konta oszczędnościowe. Oferta „Bonus za aktywność” pojawiała się na miejscu lidera w comiesięcznych rankingach aż 7 na 12 razy. Konto Oszczędnościowe oprocentowane 3,5 proc. w skali roku jest dostępne w ofercie Getin Banku od maja br., a już od czerwca nieprzerwanie zajmowało pierwszą pozycję w zestawieniach Bankier.pl. r.
14.01.2019
Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą „Lokatę na Nowe Środki” z oprocentowaniem 3,5%. W kampanii bank zachęca do oszczędzania „na przyszłość”. To piąta już odsłona kampanii zrealizowana w ramach platformy „Finanse na prostych zasadach”, bazującej na idei, że dzięki prostym zasadom oraz intuicyjnym produktom Getin Banku można łatwo i skutecznie stawiać czoło codziennym finansowym wyzwaniom.
10.12.2018
Getin Bank po raz kolejny został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez Klientów". Wyniki badania przeprowadzonego przez Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków 2018 zostały opublikowane na łamach dziennika „Parkiet”. W badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia, banki były oceniane bezpośrednio przez Klientów. Getin Bank znalazł się w czołówce wszystkich kategorii.
29.10.2018
Karta Kredytowa Standard oferowana przez Getin Bank okazała się jedną z najlepszych na rynku i zajęła II miejsce w najnowszym rankingu portalu Money.pl. Karta Kredytowa Standard jest wydawana bezpłatnie, a Klienci nie poniosą opłat za jej prowadzenie, jeśli dokonają min. 5 transakcji bezgotówkowych miesięcznie. Ponadto Getin Bank zapewnia posiadaczom Karty długi okres bezodsetkowy, wynoszący 52 dni oraz liczne korzyści dodatkowe.
09.10.2018
Rok temu Getin Bank na nowo zdefiniował swoją politykę produktową i oparł ją na prostych zasadach. Celem nowej strategii było zwiększenie transparentności, uproszczenie oferty i sposobu komunikacji oraz dalsza budowa partnerskich relacji z Klientami. Flagowym produktem, stanowiącym kwintesencję nowej strategii, jest Konto Proste Zasady, które spotkało się już z uznaniem ponad 172 tys. Klientów.
08.10.2018
Getin Bank ruszył z nową odsłoną kampanii Konta Oszczędnościowego. Jej bohaterem ponownie został Tomek, „człowiek z zasadami”, znany widzom z poprzednich edycji. W nowej reklamie Getin Bank w humorystyczny sposób przekonuje, że warto odkładać. Spoty można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, w kinach oraz w internecie od 8 października br.