Getin Bank wśród 50 najsilniejszych marek w Polsce

12.11.2019

Getin Bank znalazł się w pierwszej 50-tce prestiżowego zestawienia „Top Marka 2019”, otrzymując tym samym wyróżnienie jednej z najsilniejszych medialnie marek w kraju. To już XII edycja największego na rynku rankingu medialności brandów, opracowanego przez magazyn „Press” oraz platformę „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Zestawienie obejmuje aż 500 marek z 50 branż.

 

Zestawienie „Top Marka 2019” zostało opracowane w oparciu o analizę materiałów z prasy, Internetu i social mediów opublikowanych w okresie między 1 lipca 2018 r. a 30 czerwca 2019 r. Autorzy pod uwagę wzięli łącznie 73 mln informacji, a o miejscu w rankingu decydowała siła marki w mediach, czyli liczba, wydźwięk oraz zasięg publikacji.

Na potrzeby konkursu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach, a w każdym z tych sektorów wyłoniono 10 brandów, o których pisano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę zarówno liczbę kontaktów odbiorców z daną firmą, jak i jakościową ocenę komunikatu na jej temat (tzw. indeks sentymentu). Warto zaznaczyć, że pod względem wydźwięku komunikatów w tym krajowym rankingu marka Getin Banku wyprzedziła niektóre z najsilniejszych globalnych marek.

Ranking dostępny w magazynie „Press” nr 11-12/2019.