[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Artur Newecki
Rzecznik Prasowy


Bpr@getinbank.pl

20.10.2015
Bankowość mobilna Getin Banku po raz kolejny została wyróżniona na międzynarodowym forum. Tym razem aplikacja Getin Mobile otrzymała nominację w Effective Mobile Marketing Awards (EMMA) w kategorii Most effective consumer smartphone app. Ogłoszenie laureatów konkursu, którego organizatorem jest Mobile Marketing Magazine, odbędzie się już 26 listopada br. podczas gali finałowej w Londynie.
16.10.2015
Getin Bank otrzymał nominację w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Global Payments Awards. Rewolucyjna karta Dynamic CVC ze zmiennym kodem weryfikacyjnym, powalczy o nagrodę w kategorii Best Payment Deployment in Europe. Laureaci rywalizacji zostaną wyłonieni podczas gali Mobile Money & Digital Payments Global, która odbędzie się 1-3 grudnia br. w Stambule, w Turcji. Pomysłodawcą konkursu jest firma ProgressSoft specjalizująca się w rozwiązaniach wykorzystywanych przy płatnościach mobi
15.10.2015
Getin Bank znalazł się w czołówce zestawienia najlepszych kont dla dzieci, młodzieży i studentów 2015, przygotowanego przez Money.pl. Rachunek osobisty Getin UP Free, stworzony z myślą o młodych osobach w wieku 18-28 lat, zdobył 66 pkt. na 70 możliwych i zajął drugie miejsce w ranking najlepszych kont dla młodzieży pełnoletniej oraz studentów. Eksperci portalu porównali oferty ponad 30 banków pod względem 7 parametrów, w tym m.in. opłat związanych z prowadzeniem rachunku oraz dodatkowych bonusów
09.10.2015
Trzy projekty Getin Noble Banku znalazły się w finale konkursu branży Public Relations – Złote Spinacze. Cykliczny „Bieg Fair Play” zdobył nominację w kategorii event społeczny, zaś inicjatywa „Getin Dzieciom” została wyróżniona w kategorii komunikacja wewnętrzna. Wśród nominowanych znalazł się także projekt „Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski”, wyróżniony w kategoriach launch nowego produktu, usługi lub firmy oraz nieruchomości, b
07.10.2015
Nowa kampania Getin Banku, promująca konto Getin UP Free, pojawiła się na Instagramie. Realizowane w serwisie działania obejmują zarówno emisję spotu video, jak i standardowych formatów display’owych. Konto Getin UP Free, stworzone dla Klientów młodych, w wieku od 18 do 28 lat, to pierwszy produkt Banku promowany w ten sposób. Działania reklamowe w mediach społecznościowych obejmą również Facebooka, YouTube oraz popularne serwisy internetowe jak Demotywatory czy Kwejk. Kampania potrwa do 8 listo
02.10.2015
Getin Noble Bank już po raz trzeci zajął pierwsze miejsce w rankingu banków kredytujących inwestycyjne przedsięwzięcia mieszkaniowe, przygotowanym przez Polski Związek Firm Deweloperskich. Zestawienie powstało na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród firm członkowskich PZFD, które oceniały banki pod względem współpracy w zakresie finansowania i obsługi. Getin Noble Bank uzyskał 149,6 punktów, zachowując pozycję lidera rankingu.
30.09.2015
Wystartowała nowa kampania reklamowa Getin Banku, promująca konto Getin UP Free, stworzone z myślą o młodych Klientach w wieku od 18 do 28 lat. Rachunek osobisty wyróżniają nie tylko atrakcyjne warunki prowadzenia konta, ale także szereg zniżek, które są ważne dla młodych ludzi. Kampania potrwa do 8 listopada br. i obejmie działania reklamowe w internecie oraz akcje promocyjno-sprzedażowe i BTL na uczelniach wyższych. 
28.09.2015
Magazyn „GO!” – wewnętrzne pismo pracowników Getin Noble Banku – otrzymał nominację do tytułu Najlepszego Biuletynu Wewnętrznego Drukowanego w jednym z najstarszych i najważniejszych konkursów branży custom publishing w Polsce. Eksperckie jury doceniło publikację nie tylko za atrakcyjne treści, ale także poprawność edytorską i jakość szaty graficznej. Laureaci konkursu zostaną wyłonieni 1 października br. 
28.09.2015
We wrześniu br. odbyła się czwarta odsłona organizowanej przez Getin Bank akcji Getin Crew. Cykliczna inicjatywa, która zrzesza pracowników Banku wokół idei honorowego krwiodawstwa, także w tej edycji została połączona z rejestracją w bazie potencjalnych dawców szpiku. Przedsięwzięcie spotkało się z dużym poparciem i zaangażowaniem uczestników. Do inicjatywy zgłosiło się blisko 200 chętnych z trzech centrali Banku. Partnerem wydarzenia były Regionalne Centra Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.
23.09.2015
Getin Bank wprowadził konto osobiste Getin UP Free, dedykowane dla młodych Klientów od 18 do 28 roku życia. Oferta została przygotowana głównie w odpowiedzi na potrzeby studentów. Nowe konto to nie tylko atrakcyjne warunki prowadzenia rachunku, ale także liczne promocje i programy rabatowe oraz aż siedem nowych wizerunków kart debetowych. Getin Bank wprowadził konto osobiste Getin UP Free, dedykowane dla młodych Klientów od 18 do 28 roku życia. Oferta została przygotowana głównie w odpowiedzi na