Getin Bank wystartował z nową propozycją – Lokatą Mobilną Na Start z oprocentowaniem 1,5% w skali roku. Lokata przeznaczona jest dla nowych klientów Bankowości Mobilnej. Okres trwania promocyjnego oprocentowania wynosi dwa miesiące, a maksymalna kwota, którą można ulokować, to 10 000 zł.
Już od 1 lipca w ramach rządowego programu wsparcia polskich rodzin „Dobry Start” w Bankowości Internetowej Getin Banku będzie można składać wnioski o kwotę 300 złotych jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny. Świadczenie przyznawane jest bez względu na dochód rodziny. Wniosek należy złożyć do 30 listopada.
Getin Noble Bank zajął pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Został również wyróżniony w kategoriach „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki” oraz zajął II miejsce w kategorii „Karta kredytowa”.
Getin Noble Bank stanął na podium w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wspólnie z firmą doradczą PwC.
Według portalu MojeBankowanie.pl Getin Bank jest drugim najlepiej przygotowanym bankiem do bezpiecznej obsługi Klientów w placówce podczas epidemii COVID-19.
Dzisiaj po godzinie 18.00 mikro, małe i średnie firmy będące Klientami Getin Noble Banku będą mogły składać wnioski o udzielenie subwencji finansowej w ramach „Tarczy Finansowej PFR” za pośrednictwem bankowości internetowej.
W ramach konkursu #zostanwdomu Getin Bank nagrodzi ponad 1000 dziecięcych projektów. Najlepsze zostaną nagrodzone e-kartami podarunkowymi o wartości 100 zł do wykorzystania w internetowym sklepie Decathlon.
W związku z panującą obecnie sytuacją epidemiczną Getin Noble Bank wprowadził pakiet rozwiązań umożliwiających ułatwienia w regulowaniu zobowiązań kredytowych przez podmioty firmowe.
Bankowy kącik zabaw zapewniający dzieciom pracowników Getin Noble Banku codzienną dawkę rozrywki, zbiór wskazówek dla menadżerów i pracowników dotyczący wyzwań związanych z pracy zdalną i zarządzaniem zespołami na odległość, a także specjalna zakładka w intranecie, gdzie pracownicy mogą znaleźć m.in. odpowiedzi na pytania związane z obecną epidemią.
Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00. Obsługa telefoniczna Klientów firmowych i Sektora publicznego pod numerem +48 608 019 700 odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.